• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کارت اعتباری خرید قطعات ایساکو  به رانندگان تاکسی‌های شهری تخصیص می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کارت اعتباری خرید قطعات ایساکو به رانندگان تاکسی‌های شهری تخصیص می یابد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به قیمت بالای قطعات یدکی طبق هماهنگی بعمل آمده با اتحادیه تاکسیرانی های کشور و شرکت ایران خودرو (ایساکو ) و پیگیری های مستمر کارت اعتباری ویژه خرید قطعات یدکی برای مالکان تاکسی های پژو و سمند و سایر خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو با کاربری تاکسی قابل صدور خواهد بود. 

وی با بیان این که کارت های اعتباری مذکور با نام ایساکو کارت از 3 تا 30 میلیون تومان اعتبار خرید خواهند داشت، عنوان کرد:  بر اساس تقاضای خود تاکسیدار اعتبار مذکور از سوی بانک عامل تخصیص می یابد .

به گفته سعید آبادی این تسهیلات اعتباری بدون سود است و ظرف شش ماه از سوی تاکسیدار تسویه می شود و همچنین تمام قطعات نیز به دارنده این کارت با 6 درصد تخفیف ارائه می شود و تاکسیدار می تواند با کارت مذکور فروشگاه های لوازم یدکی به نمایندگی های مجوز ایران خودرو مراجعه و لوازم یدکی مورد نیاز خود را بدون پرداخت وجه تامین  و سپس اقساط آن را پرداخت کند. 

وی بیان کرد:  مالکان تاکسی های شهری بعد از ثبت نام و معرفی اقدامات لازم را درخصوص اعتبار سنجی از بانک عامل کارگزار انجام و سپس بعد از ثبت نام در سامانه ابلاغی کارت اعتباری صادر و به آدرس متقاضی ارسال می شود.

 رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: بعد از تبادل اطلاعات تاکسی داران بزودی اطلاع رسانی لازم و فراخوان برای ثبت نام متقاضیان اجرایی می شود.

Print
419 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان