• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبدا برای دانش‌آموزان دبستان امیرکبیر برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبدا برای دانش‌آموزان دبستان امیرکبیر برگزار شد

کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبدا از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با هدف ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا برای دانش‌آموزان دبستان امیرکبیر برگزار شد.

 مسعود سرحدی رئیس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با محوریت تفکیک از مبدا، اظهار کرد: مدیریت پسماند به ویژه تفکیک از مبدا از اساسی‌ترین مقوله‌ها و دغدغه‌های سازمان مدیریت پسماند و دوستداران محیط زیست و زمین است.

وی افزود: کاهش تولید پسماند اولین قدم در مدیریت پسماند و یکی از راه‌های کاهش، تفکیک پسماند از مبدا است که این موضوع جهت اجرایی‌شدن نیاز به فرهنگ‌سازی همگانی و توجه ویژه شهروندان دارد.

رئیس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: تفکیک پسماند از مبدا و جداسازی پسماند خشک از تر و فرهنگ‌سازی بازیافت باید از سنین پایین آغاز شود و دانش‌آموزان به خصوص در مقطع ابتدایی از جمله مهمترین جامعه هدف سازمان برای آموزش و فرهنگ‌سازی مقوله‌های تفکیک از مبدا هستند.

  وی عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مدارس توسط اداره تفکیک از مبدا سازمان برگزار می‌شود و در پایان کارگاه نیز دفاتر و بروشورهای آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

Print
201 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان