• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کانال‌ها و مسیل‌های هدایت آب‌های سطحی خیابان ابوذر در حال لایروبی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کانال‌ها و مسیل‌های هدایت آب‌های سطحی خیابان ابوذر در حال لایروبی است

مدیر منطقه دو شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های هدایت آب‌های سطحی در خیابان ابوذر در حال انجام است.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ارومیه، امیر مختارزاده بیان کرد: با شروع  بارش‌ها و به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و هدایت درست آب های سطحی همچنین رضایتمندی شهروندان، پاکسازی و لایروبی کانال‌های سطح منطقه امری اجتناب ناپذیر بوده  و هرگونه بی توجهی به مقوله لایروبی در مواقع بحرانی میتواند منجر به حادثه شود.

وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه دو شهری بر اساس برنامه زمانبندی و اولویت‌بندی به طور مداوم  و منظم لایروبی کانال‌های این منطقه را انجام می‌دهند تا هیچ گونه مشکلی از نظر آب گرفتگی در معابر برای شهروندان ساکن پیش نیاید.

مختارزاده افزود: منطقه دو شهرداری ارومیه همواره آمادگی کامل برای مقابله با وقوع سیلاب‌های احتمالی در سطح منطقه را داشته و با  انجام عملیات خاکبرداری و لایروبی کانالها و مسیلها از بروز سیلاب پیشگیری می‌کند.

وی از شهروندان ساکن در منطقه دو خواست که جهت کمک به عوامل خدمات شهری در بحث نظافت سطح منطقه از ریختن پسماند و نخاله‌های ساختمانی در جویها و کانالهای آب خودداری کرده تا در مواقع بارندگی، شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم.

Print
80 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان