• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کمک‌های اهدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه به شهرستان خوی ارسال شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کمک‌های اهدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه به شهرستان خوی ارسال شد

کمک‌های اهدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه به شهرستان خوی ارسال شد.
در تداوم امداد رسانی و کمک مجموعه مدیریت شهری به مناطق زلزله زده خوی، ۸ دستگاه خودرو حامل کمک‌های اهدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر ارومیه شامل پتو، بخاری برقی، اقلام غذایی منجمله نان و کنسرو همچنین آب معدنی به شهرستان خوی ارسال و جهت توزیع در اختیار شهرداری‌های خوی و فیرورق قرار گرفت.

مجموعه مدیریت شهری پیش از این نیز چندین بار نسبت به اعزام اکیپ‌های امداد و نجات، تامین ۱۱ دستگاه خودرو جهت حمل اقلام هلال احمر، تامین بخاری و بیش از ۵۰ هزار قرص نان و ۳ دستگاه خودرو حاوی آب معدنی به مناطق زلزله زده اقدام کرده است همچنین یک اکیپ ۳۰ نفره متشکل از کارکنان شهرداری کلانشهر ارومیه جهت ارایه خدمات و کمک به زلزله‌زدگان به شهرستان خوی اعزام کرده است.

شایان ذکر است؛ فعالیت نانوایی شهرداری کلانشهر ارومیه و پخت و ارسال نان بصورت روزانه به مناطق زلزله‌زده همچنین پخت غذا برای شهروندان خویی که در مساجد و مراکز اسکان شهر ارومیه بصورت موقت اسکان داده شده‌اند، همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این شهرداری کلانشهر ارومیه اعلام آمادگی کرده است جهت اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات برای کمک به آواربرداری در مناطق زلزله‌زده کمک خواهد کرد.

در بازدیدی که اعضای شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه از مناطق زلزله‌زده شهر فیرورق شهرستان خوی روز شنبه ۱۵ بهمن ماه به عمل آورد؛ تامین ماشین آلات مورد نیاز و تشکیل اکیپ‌های عملیاتی برای انجام آواربرداری این شهر از جمله مواردی بود که از سوی شهردار کلانشهر ارومیه به معاونت‌ خدمات شهری و سایر معاونت‌های مرتبط این شهرداری اعلام و مورد تاکید واقع شد.

در این بازدید مصطفی میلانی معاونت خدمات شهری، وحید احمدی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و مدیران حوزه شهردار نیز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه را همراهی کردند.

Print
260 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان