• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه آسفالت شده است/ انجام بیشترین میزان آسفالت در معابر مناطق ۲ و ۳
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه آسفالت شده است/ انجام بیشترین میزان آسفالت در معابر مناطق ۲ و ۳

شهردار کلانشهر ارومیه گفت: بیشتر از سقف بودجه اختصاصی به آسفالت در سال جاری، برای آسفالت معابر هزینه خواهیم کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر که عصر امروز برگزار شد با اشاره به آسفالت معابر، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان آسفالت در مناطق ۲ و ۳ شهری صورت گرفته است، اظهار کرد: بیشتر از سقف بودجه اختصاصی به آسفالت در سال جاری، برای آسفالت معابر هزینه خواهیم کرد.

شهردار کلانشهر ارومیه عنوان کرد: شهرداری ارومیه تا حال حاضر با منابع داخلی خود اقدام به تامین قیر و آسفالت معابر کرده است.

وی با اشاره به بحث لزوم لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر، اظهار کرد: با خریداری دو دستگاه فلاسک،‌ عملیات اجرایی لکه‌گیری معابر تا آبان ماه در سطح شهر ارومیه تدوام داشته و سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

دکتر مهدی‌زاده به وجود پاره‌‌ای از مشکلات در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: بدلیل عدم ثبات بازار، پیمانکاران با وجود ارایه فراخوان جهت در دست گرفتن پروژه‌ها اعلام آمادگی نمی‌کنند با این وجود با جدیت هر چه تمام‌تر در خصوص پروژه‌های عمرانی تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

Print
225 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان