• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۸۰۰ راننده برای نوسازی تاکسی های شهری ارومیه ثبت نام کرده اند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۸۰۰ راننده برای نوسازی تاکسی های شهری ارومیه ثبت نام کرده اند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  توحید روان بخش  با اشاره به ثبت نام ۸۰۰ راننده برای نوسازی  تاکسی، بیان کرد: زمان دقیق نوسازی تاکسی در ارومیه مشخص نیست.
وی بیان کرد: نوسانات قیمت خودرو سبب شده که سیاست شرکت ایران‌خودرو برای درآمدزایی و کسب سود اجازه واگذاری خودرو پیش از افزایش قیمت تاکسی‌های نو را نمی دهد.
روان بخش با بیان اینکه  بخش رانندگان پیش از گران شدن تاکسی اقدام به ثبت نام کرده‌اند، گفت:  هزینه نوسازی در گذشته توسط رانندگان پرداخت شده و هم اکنون شرکت ایران‌خودرو وظیفه دارد که با نرخ گذشته اقدام به فروش محصول خود کند.
وی افزود: شرکت‌های خودروسازی اگر علاقه‌مند به واگذاری خودرو باشند، نه تنها خودروهای مورد نیاز سطح شهرستان بلکه استان را نیز می‌توانند تامین کنند.
رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی، حمل و نقل و کالای شهرداری ارومیه بیان کرد: متاسفانه جور تفاوت نرخ در بازار، گرانی دلار و بی‌ثباتی قیمت را باید رانندگان و مسافران متحمل شوند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر در سطح شهر ارومیه برای نوسازی تاکسی خود ثبت نام کرده‌اند که با بدقولی های خودرو سازان هنوز این نوسازی صورت نگرفته است.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان