• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 از خدمات چهارساله آقای وحید جلال زاده قدردانی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از خدمات چهارساله آقای وحید جلال زاده قدردانی شد

وحيد جلال زاده در این مراسم که در سالن شركت توزيع نيروي برق ترتیب یافت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدا.. الحسین (ع) و با اشاره به این که در نظام اسلامی مسئولیت ها تعهداتی را برای افراد متصدی ایجاد می کند، گفت: هر کسی در هر کسوتی که فعالیت کند باید تعهدات خود را به نحو احسن در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سر انجام برساند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جلال زاده ادامه داد: از همه افرادی که در مراسم تجلیل از بنده حضور یافته اند تشکر و قدردانی می کنم و خود را لایق این همه لطف و مرحمت عزیزان و بزرگان، علما، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نمی دانم.

وی با بیان این که سعی کردم روحیه بسیجی را در خود حفظ کنم، افزود: هرکاری که در این سمت انجام دادیم جزء وظایف ذاتی ما بود و سعی بر آن شد که در مدیریت های اجرایی استان نگاه سیاسی مآبانه و حزبی گرایانه نداشته باشیم و از عمق جان خدمت کنیم.

جلال زاده با اشاره به این که مقام معظم رهبری نیز همواره بر اتحاد و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم بزرگ ایران اسلامی تاکید می ورزند، خاطر نشان نمود: از جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم دولت های نهم و دهم نیز به پاس حسن اعتمادشان نسبت به بنده که توفیق خدمت در این استان را برای من فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم.

جلال زاده، ارومیه را سرآمد مردمان و شهر های ایران زمین دانست و گفت: افتخار می کنم که 4 سال در این دیار شهید پرور به مردم ولایت مدار آن خدمت کردم.

ولايت مداري، پشتكار و پيگيري مجدانه مسائل و مشكلات استان از جمله مهمترين خصوصيات آقاي جلال زاده

آيت الله قريشي در این آيين ضمن اشاره به شخصيت والاي حضرت علي(ع) گفت: امام علي(ع) در دوران خلافت خود، همواره تاكيد بر اين داشت كه زمام امور بايد بر عهده كساني باشد از دنياپرستي و هواي نفس دوري نمايند و همچنين داراي تقوا و در برابر مردم، مسئول باشند.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ضمن تقدير از زحمات و خدمات آقاي جلال زاده گفت: ولايت مداري، پشتكار، عرق ديني و مذهبي، جديت در امور و پيگيري مسائل و مشكلات استان از جمله مهمترين خصوصيات آقاي جلال زاده در طول دوره استانداري‌شان بود كه هيچ گاه از حافظه مردم استان پاك نخواهد شد.

وي ادامه داد: آقاي جلال زاده در طول دوره چهار ساله خدمتگزاري در استان آذربايجان غربي خدمات ماندگار و شايان توجهي را از خود به يادگار گذاشتند كه مردم قدردان اين خدمات و تلاش ها هستند و  براي ايشان آرزوي توفيق در ساير عرصه هاي خدمتگزاري در نظام مقدس اسلامي را مي نماييم.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در پايان سخنان خود خاطرنشان ساخت: كارها وقتي به دست مديراني سپرده شود كه متكي به تقوا هستند به سرعت پيش مي‌رود.

وي اضافه نمود: براي آقاي سعادت، استاندار جديد استان نيز آرزوي موفقيت روز افزون در اين مسئوليت حساس و خطير را داريم و اميدواريم با آمدن ايشان شاهد رشد و توسعه بيش از پيش استان باشيم.

ارتقاي شاخصه هاي فرهنگي، سياسي و امنيتي در طول چهار سال گذشته در استان

معاون سياسي و امنيتي نيز در اين آيين با قرائت بيانيه اي كه از سوي اقشار مختلف مردم در جهت تقدير و تشكر از زحمات و تلاش هاي آقاي جلال زاده مرقوم شده بود، گفت:‌ آقاي جلال زاده در طول دوره مديريتي خويش همواره با انديشه اي پاك و بي ادعا در راستاي توسعه استان تلاش نمود و در اين امر از هيچ كوششي دريغ ننمود.

عيسي قنبري، حركت به سمت توسعه متوازن در ابعاد مختلف را از دستاوردهاي دوره مديريتي آقاي جلال زاده عنوان كرد و افزود: احياي گفتمان امام و انقلاب، رسيدگي به مسائل و مشكلات مناطق محروم و كم برخوردار و روستاهاي استان، حمايت از دستگاههاي اجرايي و توفيق در امور زيربنايي از ديگر دستاوردهاي مديريت ايشان در طول اين چهار سال است.

وي با اشاره به ارتقاي شاخصه هاي فرهنگي استان در طول اين مدت نيز گفت: ديدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، توسعه مراكز آموزش عالي، سفر آيت الله نوري همداني به استان، برگزاري كنگره بين المللي شمس تبريزي و تصويب ساخت سريال شهيد باكري از جمله اقدامات فرهنگي مثبتي است كه در اين مدت در استان انجام شد.

معاون سياسي و امنيتي همچنين گفت: راه اندازي دفتر وزارت امور خارجه، برگزاري اجلاس همكاري استانداران مرزي ، برگزاري همايش حمايت از مقاومت مردم و دولت سوريه و ارتقاي شاخصه هاي امنيت پايدار در استان از ديگر اقدامات مهمي است كه در طول چهار سال گذشته انجام گرفت.

ايجاد فضاي تفاهم و همدلي ميان مسئولان و ارتقاي خدمات رساني به مردم

شهردار اروميه هم در اين مراسم با تقدير و تشكر از حمايت هاي آقاي جلال زاده از مجموعه مديريت شهري اظهار كرد: بازگشايي امتداد خيابان امام خميني(ره)، الحاق 700 هكتار از اراضي شهر اروميه به محدوده شهري، افزايش تعداد اتوبوس‌هاي شهري و حمايت براي شروع و اتمام 420 ميليارد تومان پروژه عمراني در شهرستان اروميه در 16 ماه گذشته از جمله اقداماتي است كه با حمايت هاي آقاي جلال زاده در طول اين مدت انجام گرفت.

حضرت پور همچنين گفت: از ديگر اقدامات شاخص آقاي جلال زاده در استان، ايجاد فضاي تفاهم همدلي ميان مسئولان بود كه منجر به ارتقاي خدمات رساني به مردم استان شد.

خانم دکتر چگینی رئیس بنیاد کودک استان نیز در این مراسم از زحمات آقای جلال زاده در طول 4 سال خدمت قدردانی کرده و از توجهات بی دریغ وی در توسعه فعالیت های بنیاد کودک استان تشکر کرد.

کیهان فر رئیس اتاق بازرگانی اروميه نیز در این مراسم خدمات آقای جلال زاده را از ماندگارترین فعالیت های تاریخ آذربایجان غربی دانست و گفت: تعامل آقای جلال زاده با بخش خصوصی مثال زدنی بود و همیشه این بخش را در رسیدن به اهداف متعالی خود همراهی می کردند.

خانم دکتر قدسی از طرف جامعه نخبگان و دانشگاهیان استان و آقای طاهری نائب رئیس مجمع امور صنفی استان نیز در این مراسم با ذکر بیاناتی از خدمات آقای وحید جلال زاده قدردانی کردند.








Print
1794 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان