• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

‍  جشنواره شهرنگار غفلت‌های حوزه رسانه‌نگاری اجتماعی را جبران خواهد کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

‍ جشنواره شهرنگار غفلت‌های حوزه رسانه‌نگاری اجتماعی را جبران خواهد کرد

‍ ‍‍ ‍ استقبال رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره شهرنگار:

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، یوسف پیربوداقی در دیدار رییس، دبیر و دبیر اجرایی نخستین جشنواره شهرنگار با ایشان اظهار داشت:  توسعه در جامعه‌ای که فاقد روزنامه‌نگاری اجتماعی باشد، محلی از اعراب ندارد.

او ادامه داد: در بحث توسعه، رکنی به نام سرمایه اجتماعی مطرح است. زیبایی جشنواره شهرنگار، رویکرد آن به سمت روزنامه‌نگاری اجتماعی است.
رییس خانه مطبوعات استان گفت: برای اولین بار بستری فراهم شده تا شهروند حرف بزند و متولیان جشنواره شهرنگار می‌خواهند نشان دهند که شهر با وجود شهروندها، موجودیت پیدا می‌کند.

پیربوداقی ضمن تبریک به متولیان جشنواره بابت طراحی و پرورش ایده شهرنگار تصریح کرد:این جشنواره اگر بتواند حداقل‌های ارتباطی لازم بین مدیریت شهری و شهروندان را برقرار کند، شاهکار کرده است.

وی افزود: هنر مدیریت شهری این است که مردم را در آن دخیل کرده‌اید، و همین که احساس نقش‌آفرینی و مشارکت در شهروندان به وجود آمده، یعنی شهرداری به خوبی توانسته به بدنه اجتماعی وصل شود.

پیربوداقی همچنین تبیین جایگاه واقعی شوراهای شهر و مدیریت شهری از منظر حقوقی را یکی از ضروریاتی دانست که می‌بایست در رویدادهای آتی دبیرخانه جشنواره شهرنگار در دستور کار جدی قرار گیرد.

Print
422 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان