• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

12 دستگاه خودروهای مخصوص حمل زباله در ارومیه نوسازی شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

12 دستگاه خودروهای مخصوص حمل زباله در ارومیه نوسازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ عربعلی بهمن خواه  با تاکید بر لزوم نوسازی خودروهای ناوگان خدمات موتوری شهر ارومیه، اظهار داشت : از میزان بودجه تصویبی سازمان در سال جاری، 12 میلیارد تومان صرف نوسازی و تجهیز ناوگان خدمات موتوری می شود.
وی با بیان این که اکنون حدود 180 دستگاه خودرو حمل زباله در سازمان ارائه خدمات  می کنند، بیان کرد: تا پایان سال جاری چهار دستگاه جاروب و مخزن شستشوی مکانیکی و نیز جدول شستشوی خریداری خواهد شد.
بهمن خواه با اشاره به رفت و روب مکانیزه لاین‌های کمربندی شهر ارومیه، گفت: با تجهیز سازمان خدمات موتوری به ماشین آلات جدید و مکانیزه در آینده نزدیک، معابر داخل شهر نیز به صورت مکانیزه نظافت خواهد شد.
وی در ادامه با بیان این که طی سال گذشته 75 دستگاه موقعیت یاب اتوماتیک جی‌پی‌اس روی ماشین آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه نصب شد، اظهار کرد: در فاز دوم نیز 75 دستگاه دیگر بر روی ماشین آلات نصب خواهدشد.

وی این اقدام را در افزایش بهره وری سازمانی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از تجهیزات شهری موثر دانست و بیان کرد: ردیابی خودرو در هر نقطه از شهر، امکان محاسبه دقیق مسافت طی شده و سرعت خودرو و مقایسه دقیق با کیلومترسنج خودرو و شناسایی تغییر جهت خودرو از مزایای سیستم موقعیت یاب اتوماتیک جی پی اس (GPS) است.

Print
956 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان