• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

3 فرهنگسرا و 3 خانه ورزش در منطقه یک ارومیه احداث می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

3 فرهنگسرا و 3 خانه ورزش در منطقه یک ارومیه احداث می شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  وحید عباسی، شهردار منطقه یک ارومیه با  اعلام ساخت 3 فرهنگسرا و خانه‌های ورزشی در منطقه یک شهر ارومیه، گفت: ساخت فرهنگسراهای محلی در خیابانهای باغبان نوین و البرز و 3 باب خانه ورزشی محلی در باغبان نوین، ولایت و میرداماد به اتمام رسیده و در ادامه آن 3 فرهنگسرا در آبشناسان، دکتر حسابی و ساوالان با 750 میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.

وی افزود: خانه‌های ورزش نیز در خیابان دکتر حسابی، آبشناسان، ساولان و خیابان گلباد با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته می‌شود.

شهردار منطقه یک ارومیه با اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه یک ارومیه و قرار گرفتن آن در مسیر اصلی تردد شهروندان، ادامه داد: با توجه به وسعت منطقه ای و لزوم برنامه ریزی برای توسعه شهری، این منطقه نیاز به ایجاد و ساخت طرح‌های کلان عمرانی، خدماتی و رفاهی دارد و به همین منظور تمام طرح‌های کارشناسی و در حال اجرا توسط شهرداری منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته عباسی، برای ارائه خدمات بهتر و تسریع در حل و فصل امور شهری و همچنین اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی برای شهروندان، برنامه ریزی کارشناسی برای زمینه سازی رفاه عمومی شهروندان براساس نظارت دقیق و مستمر بر امور لازمه نیل به اهداف تعریف شده است.

* عکس: تصویر خبر تزئینی است.

Print
406 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان