• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

45 هزار متر از مناطق ارومیه با هدف ارائه خدمات مختلف حفاری شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

45 هزار متر از مناطق ارومیه با هدف ارائه خدمات مختلف حفاری شدند

معاون عمرانی خبر داد؛

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، رضا جوان کیا، معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه  گفت: از این میزان حفاری، حدود 40 هزار متر مختص حوزه آب و فاضلاب شهری، 1700 متر حوزه گازرسانی، 500 متر حوزه برق و 2900 متر در حوزه مخابرات بوده  است.

وی تعهد، تجربه و تخصص را از ویژگی‌های بارز کارشناسان این معاونت دانست و ادامه داد: تسریع در خدمت رسانی با هماهنگی و همکاری شرکت‌های خدمات رسان در دستور کار مدیریت شهری است تا آسایش و رفاه شهروندان دچار اختلال نشود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به هدایت آب‌های سطحی تقاطع غیرهمسطح امامت ارومیه، بیان کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی ساخت تقاطع غیرهمسطح امامت، با پیش بینی‌ها و تمهیدات انجام گرفته در آینده شاهد آبگرفتگی نخواهیم بود.

جوان کیا با بیان اینکه مطالعات و فعالیت‌های موازی و پیشگیرانه نیز برای حل کامل مشکل و همچنین جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی با اجرای کانال آب‌های سطحی از خیابان امین و دیانت در دست اجراست، گفت: با اجرای یک خط لوله 1400 پیش بینی شده کل آب‌های سطحی بالا دست تقاطع غیرهمسطح امامت به کانال در دست اجرای خیابان امین و دیانت منحرف شده و به طور کامل مشکل رفع می‌شود.

Print
452 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان