• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت گرامیداشت 29 فرودین صورت گرفت؛ دیدار شهردار ارومیه با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمالغرب آذربایجان غربی و تجلیل از آنها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مناسبت گرامیداشت 29 فرودین صورت گرفت؛ دیدار شهردار ارومیه با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمالغرب آذربایجان غربی و تجلیل از آنها

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمالغرب آذربایجان غربی که به گرامیداشت 29 فرودین، روز ارتش صورت گرفت، با تبریک روز ارتش و با اشاره به اینکه امنیت، رکن اصلی توسعه یک شهر است، تاکید کرد: امروز اگر ایران، کشور با ثبات منطقه است، در سایه تلاش ها و جانفشانی های نیروی های نظامی بدست آمده است و نقش مهمی در جذب سرمایه گذار دارد.

و ی ایجاد و جولان گروه های سلفی و در راس آنها داعش را تامین کننده امنیت اسرائیل خواند و عنوان کرد: بعد از انقلاب مردمی و اسلامی ایرن، مردم کشور های منطقه با الگو پذیری از این انقلاب و گسترش آرمان های آن که در تقابل با موجودیت اسراییل است ، دنیای استکبار با تشکیل گروه ها های سلفی از جمله داعش درصدد تکه تکه کردن این کشور ها هستند تا اسرائیل به راحتی حکمرانی کند و از سوی این کشور ها تهدیدی متوجه آن نشود.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش افزود: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه های مختلفی که نظام جمهوری اسلامی احساس نیاز می کرد با تمام توان در دفاع از ارزشها حاضر و حضور جانانه ای داشته است و شاهد بر این ادعا نیز جانفشانی بیش از 48 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در کشورمان است.

وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی مسلح، مردمی و مکتبی آنچنان که تعریف امام راحل در  پیامشان تأکید داشته اند مستدام و مقتدر راه خود را ادامه می دهد.

حضرت پورارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران یکی از مدرن ترین ارتش های دنیا خواند و  تاکید کرد: امیدواریم هرروز شاهد افزایش و پیشرفت افتخارات توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی باشیم و امروز فرصت مناسبی برای یادآوری سلحشوری های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر ملکیان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از تلاشهای شهرداری ارومیه گفت: پیشرفت و توسعه شهر ارومیه در دوره مدیریتی آقای حضرت پور ملموس و چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه شهر ارومیه ظرفیتهای مختلفی برای شکوفا شدن دارد، تاکید کرد: تعامل و همکاری ادارات و نهاد های مختلف در شهر ارومیه نقش مهمی در تسریع روند پیشرفت و توسعه شهر دارد.

در پایان این دیدار، شهردار ارومیه با اهدای لوحی از فرماندهان و مسئولان قرارگاه منطقه ای شمالغرب آذربایجان غربی تجلیل کرد.




 

Print
598 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان