• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدير روابط عمومي و امور بين الملل خبر داد: شهرداری ارومیه بيش از 20 برنامه فرهنگي را به مناسبت نیمه شعبان برگزار می کند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدير روابط عمومي و امور بين الملل خبر داد: شهرداری ارومیه بيش از 20 برنامه فرهنگي را به مناسبت نیمه شعبان برگزار می کند

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، ناصر ركاب با تبريك میلاد منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) با بيان اينكه نیمه شعبان بدون شک از بزرگترین اعیاد شیعیان به شمار می رود، گفت: ایام ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان فرصتی است که از دو منظر معرفت افزایی و شناخت امام زمان (عج)، مسلمانان باید استفاده کنند و ارادت خود را به ساحت مقدس ایشان ابراز دارند.

وي با اعلام اينكه به مناسبت نيمه شعبان وآزاد سازي خرمشهر برنامه هاي فرهنگي و جشن هاي بزرگي در سطح شهر اروميه و به ويژه در مناطق كم برخوردار شهري اجرا مي شود، افزود: برنامه هاي متنوعي با مشاركت مساجد و ناحيه مقاومت بسيج به ترتيب در سطح منطقه سه شهر اروميه و آمفي تئاتر پارك بزرگ اللرباغي  با حضور هنرمندان نامي كشور برگزار مي شود.

ركاب با اشاره به  این جشن ها با مشاركت شهروندان برگزار می شود، اظهار داشت: در این ایام، جشن هاي  مختلفي نیز در فرهنگسراهاي سطح شهر اروميه و همچنين جشن بزرگي در دهكده ساحلي چي چست برگزار مي شود.

وي ادامه داد: همچنين در روز عيد نيمه شعبان  در 8 نقطه شهر اروميه  با مشاركت واحد هاي تابعه شهرداري اروميه شربت و شيريني توزيع مي شود.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اروميه  با اشاره به برگزاري محفل انس با قرآن كريم، گفت:  محفل انس با قرآن كريم با حضور قاريان برجسته كشور حاج وحيد وكيلي و حامد وليزاده  برگزار مي شود .

وي عنوان كرد:  همايش بزرگ دوچرخه سواري خانوادگي  همزمان با ولادت حضرت مهدي(عج) از ابتداي پارك ترافيك شهرداري اروميه  برگزار مي شود.

 

Print
586 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان