• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تابستان فصل لذت بردن از ورزش شنا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تابستان فصل لذت بردن از ورزش شنا

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در مصاحبه اختصاصی با سایت خبری سازمان فرهنگی ورزشی، ضمن ارائه گزارش از عملکرد این مرکز در خصوص فواید شنا گفت : فعالیت بدنی از جمله ورزش شنا سبب افزایش احساس شادی، خوب بودن و کاهش استرس و اضطراب می‌شود.
نوری با بیان اثرات مثبت شنا در عملکرد قلبی عروقی، افزایش استقامت عضلات، کاهش چربی و دیگر اثرات مثبت در بدن افزود: هنگام شنا هیچ نوع فشاری از طرف زمین وجود ندارد که این امر مفاصل را از فشار و کشیدگی دور نگه می‌دارد .
به گفته وی ورزشکارانی که دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند از این ورزش می‌توانند به عنوان درمان و بازتوانی استفاده کنند به ویژه اگر آسیب‌دیدگی در قسمت پایین‌تر بدن باشد به آنها پیشنهاد می‌شود که برای حفظ تناسب اندامشان شنا کنند.
مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری با بیان اینکه امروزه آب درمانی یکی از علوم نوین محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: 80 درصد دردهای عضلانی و مفصلی با ورزش در آب درمان می‌شود.
نوری در خصوص اقدامات عمرانی انجام گرفته در استخر از خرید و نصب دستگاه کلر زن به صورت اتو ماتیک که باعث کاهش مصرف کلر می شود خبر داد و افزود: خرید یک دستگاه ربات برای اولین بار در استخر شهرداری برای جلوگیری از هدر رفت آب به عنوان جاروی اتوماتیک در آب از دیگر اقداما ت در سالجاری بود .
وی هم چنین تعمیرات ویژه سقف های داخل استخر از جمله پذیرش – سالن و طبقه فوقانی و سونای بخار را بخشی از فعالیت های عمرانی استخر عنوان کرد و نصب دستگاه هیتر از نظر گرمایشی در فصل زمستان ،تعویض درب قبلی نصب درب الومینیمی جدید در سونای بخار ،نصب ابسرد کن در داخل استخر و بتن پلاک کردن محوطه استخر را از دیگر اقدامات نام برد .
مدیر مجتمع ورزشی شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد استخر در بستن قرارداد های اختصاصی با ادارات و سازمانها و دانشگاهها و مدارس هم چنین خانه کارگر ارومیه را مثبت ارزیابی کرد .
وی در پاسخ به اینکه اقدامات استخر برای پرسنل شهرداری گفت : توزیع کارت ویژه همکاران بین تمامی پرسنل شهرداری با تنظیم لیست ارسالی و اموزش شنا برای خانواده پرسنل با تخفیف ویژه از اقداماتی است که در سالجاری با حمایت های مدیر عامل سازمان اتفاق افتاد .
نوری در خاتمه اظهار امیدواری کرد :با توجه به استقبال خوب مردم از ورزش شنا، در جهت توسعه امکان ورزشی برنامه ریزی خواهد شد .

Print
1827 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان