• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه: ترویج فرهنگ بومی را در دستور کار داریم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه: ترویج فرهنگ بومی را در دستور کار داریم

محمد ستارپور در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهر ارومیه امروز در حال پیشرفت و توسعه است و شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای به روز بودن اقدامات فرهنگی در سطح شهر اقدامات ارزنده ای انجام داده است و زیباشناسی و زیباسازی و نیز کاشیکاری و استفاده از فرهنگ بومی از این اقدامات می باشد.

وی همچنین در بخشی از سخنانش افزود: روزانه 5 تن مواد تفکیکی و 3 هزار تن نخاله ساختمانی از سطح شهر ارومیه جمع آوری می شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با توجه به سیاست های کلی برنامه ریزی های مهم و مفید در جهت جمع آوری نخاله ها و زباله های سطح شهر اقدام کرده است.

ستارپور در خصوص استفاده از نمادهای تاریخی در نقاشی های شهری گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه منظره های طبیعی را در اولویت قرار داده است که جذابیت بیشتری برای مردم دارد و برای تبلیغ و ترویج آثار تاریخی نیز روش ارائه دیگری داریم اما مکان یابی برای ارائه این آثار دقت زیادی را می طلبد.

محمد ستارپور فرهنگ سازی را یکی از مهمترین برنامه های اصلی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح و از اقدامات بعدی این کمیسیون در راستای توسعه شهری خبر داد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه از تلاش ها و خدمات شبانه روزی شهرداری ارومیه در جهت ایجاد مکان های عمومی فرهنگی در راستای ایجاد امنیت و شادابی برای خانواده ها تقدیر و تشکر نمود.

Print
980 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان