• پرتال قدیم

مقالات

مراسم افطاری خیرین عرصه سلامت استان

روز   92/5/13 در محل رستوران هتل مروارید ارومیه خیرین عرصه سلامت استان میهمان مجمع خیرین سلامت بودند . میهمانان مهمی منجمله شهردار ارومیه ، مدیرکل امور بانوان استانداری ، مدیرکل اوقاف وامور خیریه ، اساتید حوزه و دانشگاه و تعدادکثیری از خیرین در مراسم حاضر بودند.

حضرت پور: تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری ستودنی است

شهردار ارومیه در جلسه شورای اداری گفت: شورای اداری یکی از مهمترین و مؤثرترین شوراهای شهرداری است و معاونان و مدیران می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود گام مؤثری در توسعه شهری بردارند.

باز هم خلق حماسه ای دیگر / حضور هزار نفری کارکنان شهرداری ارومیه در روز قدس

يكى از وقايع تاريخى كه بسيار حائز اهميت است در اوائل پيروزى انقلاب اسلامى ايران كه به دست زعيم و رهبر كبير مسلمين جهان حضرت امام خمينى ره دائر شده، «روز جهانى قدس است‏» كه از روز جمعه آخر ماه مبارك رمضان 1399 قمرى (1358 شمسى) شروع و مقرر گشت هر ساله در چنين روزى تمام مسلمين جهان راهپيمايى كنند.

فرمانده سپاه شهدای استان:روز قدس روز عظمت جهان اسلام است

سردار عابدين خرم روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در ارومیه و در جمع خبرنگاران گفت :بيداري اسلامي امروز عرصه را بر دشمنان جهان اسلام تنگ كرده و آنان را به فكر راهكارهاي جديد براي مقابله با مسلمانان فلسطيني انداخته است.

جلال زاده:ملت ایران گام های بسیاری در یاری ملت مظلوم فلسطین برداشته است

وحید جلال زاده امروزدر جمع اقشار مختلف مردم ارومیه که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند؛ اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و اطاعت از آموزه های دین مبین اسلام و رسول اكرم (ص) است.

فضای سبز؛ ریه های تنفسی شهر

از نظر کارشناسان، فضای سبز در شهرها به عنوان ریه های تنفسی شهر به شمار می آید و به همین دلیل فقدان آن به معنی عدم سلامت و تندرستی در شهرها محسوب شده و از دیدگاه اقتصادی – اجتماعی نیز فضای اختصاص یافته برای سبز همچون سرمایه ای گران قیمت برای سلامتی جامعه  می باشد .

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد: انجام 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در ارومیه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر از ابتدای سال جاری تاکنون 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

اولین979980981982984986987988انتها
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان