• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش سوزی خودرو سواری در خیابان هشت شهریور
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش سوزی خودرو سواری در خیابان هشت شهریور

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، وقوع این حادثه ساعت 18:13 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 3 را به محل حادثه واقع در هشت شهریور بعد از خیابان ابوالفتحی اعزام کرد.

علیرضا گوله مرزی یگانه افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 که در حالت پارک بود به یکباره از قسمت داخل کابین آن آتش گرفته بود و کامل شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی و یک رشته لوله آبدهی پرفشار خود را به کانون حریق رسانده و اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از مهار آتش، با سرد کردن قطعات فلزی داغ خودرو و قطع جریان برق آن از شعله وری مجدد خودرو جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دراین حادثه به مالک خودرو آسیب جانی نرسید آتش نشانان پس از ارایه توصیه های ایمنی و اطمینان از عدم برگشت شعله به کار خود پایان دادند.

Print
666 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان