• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش سوزی در کارگاه لوسترسازی مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش سوزی در کارگاه لوسترسازی مهار شد

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در حوزه ایستگاه شماره 2 آتش نشانی ارومیه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 15:20 دقیقه عصر دیروز رخ داد که بلا فاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک کارگاه لوستر سازی ،ستاد فرماندهی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 2 را به محل اعزام کردند.

وی ادامه داد:  آتش نشانان به محض رسیدن به محل متوجه دود غلیظی در اطراف محل حادثه شدند و با سرعت عمل محل حادثه را ایمن سازی وبا استفاده از چند رشته لوله آب دهی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی شروع به اطفای حریق  کردند.

شادقوشچی افزود: پس از خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش آن به سایر واحدها و مغازه ها و اعلام نظر کارشناسان مشخص شد، یک باب مغازه لوستر سازی به مساحت تقریبی 25 متر مربع دچار آتش سوزی شده و و پس از اطمینان از خاموشی کامل حریق به ایستگاه خود برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی علیرغم خسارت مالی اما هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه  یادآور شد: سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان است.

Print
654 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان