• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش نشانی، شغل بسیار مقدس است / به حمایت های دولت جهت توسعه تجهیزات و ناوگان آتش نشانی نیازمندیم / ارتقاء کیفیت نیروی انسانی آتش نشانی با آموزش
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش نشانی، شغل بسیار مقدس است / به حمایت های دولت جهت توسعه تجهیزات و ناوگان آتش نشانی نیازمندیم / ارتقاء کیفیت نیروی انسانی آتش نشانی با آموزش

شهردار ارومیه در جمع آتش نشانان:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مهدی زاده در مراسم صبحگاهی مشترک و رژه خودرویی که به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در حیاط ایستگاه مرکزی برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، روز آتش نشانی و ایمنی را به تمام آتش نشانان قهرمان و بویژه به نیروها و آتش نشانان تلاشگر در سازمان آتش نشانی شهرداری تبریک گفت.
وی ابراز کرد:  از بودن در کنار جمع آتش نشانان گرانقدر و پوشیدن لباس آتش نشانی در گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی اعلام افتخار می کنم.
مهدی زاده عنوان کرد:  آتش نشانی، شغل بسیار مقدسی است چرا که این شغل با واژه های ایثار و فداکاری عجین شده و باید مقدس شمرده و تحسین شود.
وی در ادامه با بیان اینکه به ارتقاء کمیت و کیفیت در آتش نشانی شهرداری ارومیه نگاه ویژه دارم، بیان کرد:  جهت ارتقاء کمیت و کیفیت در آتش نشانی علاوه بر تخصیص بودجه های داخلی نیازمند حمایت های دولتی هم هستیم.
شهردار ارومیه با بیان اینکه بلند مرتبه سازی ها در شهر بدون لحاظ کردن زیر ساخت های ایمنی در آنها انجام شده است، اظهار کرد:   به توسعه تجهیزات آتش نشانی و به ویژه تجهیز آتش نشانی ها به نردبان های بلند مرتبه در بودجه  ۱۴۰۱  کشور نگاه ویژه  شود.
وی به نگاه ویژه جهت ارتقاء کیفیت نیروی انسانی در آتش نشانی اشاره کرد و گفت:  با آموزش باید به سمت رشد و ارتقاء کیفیت نیروی انسانی در آتش نشانی گام برداشت .

Print
227 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان