• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز اعمال  تخفیف 30 درصدی مطالبات  شهرداری به مناسبت دهه فجر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز اعمال تخفیف 30 درصدی مطالبات شهرداری به مناسبت دهه فجر

قائم مقام شهردار ارومیه خبر داد؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه؛  غلام رضا عدل دوست، قائم مقام شهردار ارومیه  با بیان اینکه  اعمال تخفیف 30 درصدی مطالبات  شهرداری به مناسبت دهه فجر  آغاز شده است، افزود: در آستانه سی و  نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به استناد صورتجلسه 33 شورای اسلامی شهر ارومیه ، مودیانی که  تا 22 بهمن ماه سال جاری کلیه مطالبات به غیر از بهای خدمات را بصورت یکجا و نقدا پرداخت نمایند از 30 درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

وی گفت: منظور از مطالبات شهرداری  عوارض،  جرایم بهای خدمات و بطوری کلی عوایدی  که شهرداری  تحت عنوان درآمد از مودیان دریافت می نماید.

عدل دوست  ادامه داد: همچنین مودیانی  که از تاریخ 23 بهمن ماه لغایت 25 اسفند ماه  سال جاری کلیه مطالبات به غیر از بهای خدمات را بصورت یکجا و نقدا پرداخت نمایند از 25 درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند خواهند شد.

وی افزود: به پروژهای انبوه سازی بیش از 4 واحد ،5 درصد به درصد های مذکور اضافه خواهد شد .

قائم مقام شهردار ارومیه با تاکید  بر اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود،  بیان  کرد:  مشارکت مردم  با پرداخت مطالبات شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری  و ارتقای زندگی شهری می کند.

به گفته وی پرداخت به موقع مطالبات شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد و  به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح منطقه کمک  می کند.

عدل دوست در پایان از شهروندان درخواست  کرد که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم بگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشود.

Print
696 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان