• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده باش مدیریت بحران شهرداري اروميه در روز های برفی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده باش مدیریت بحران شهرداري اروميه در روز های برفی

وي  با بيان اينكه در سطح شهر ارومیه اکثر نقاط حادثه خیز شناسایی شده است، بيان كرد: با تلاش کارشناسان این مدیریت و دیگرسازمان ها مشکلات این نقاط مرتفع  شده و دیگر نقاط در حال بررسی برای رفع این موضوع هست.

جليلي با اشاره به تجهیزات مديريت بحران شهرداري اروميه در مواقع بحراني، بيان كرد:  مدیریت بحران شهرداری بعد از شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح شهر و با رایزنی های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر اینکه در تمامی نقاط شهر زمین در اختیار مدیریت بحران شهرداری قرار گیرد تا با تجهیز این مناطق در مواقع اضطراری اسکان اضطراری را داشته باشیم که با تجهیزاتي چون  سرویس بهداشتی، چادر، کانکس اسکان و دیگر امکانات مجهز شود.

وي نقش شهروندان در همه بحران های طبیعی را موثر دانست و گفت:  هر شهروند در نوبت خود می تواند مدیر بحران آن حادثه باشد لذا در این باره مدیریت بحران شهرداری اروميه  اقدام به  برگزاري دوره های آموزشی براي شهروندان كرده است.

مديرسازمان مديريت بحران شهرداري اروميه با اشاره به برگزاري دوره هاي آموزشي در قالب  طرح داوطلبین واکنش اضطراری محله (دوام)، بيان كرد:این دوره ها در اواخر سال 94 وارد فاز اجرايي شد و در مرحله اول به صورت پایلوت در 3 منطقه از شهر چون گلمان،  قاسمیه و اندیشه برگزار  گردید.

وي افزود:  با هماهنگی های بعمل آمده با دیگر سازمان های دخیل در امر آموزشی چون بهزیستی و بسیج ، اين دوره هاي  آموزشي تداوم خواهد داشت تا شهروندان آگاهی لازم در مواجه با بلایای طبیعی و غیر طبیعی را داشته باشند.

Print
357 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان