• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورزش محلات در ارومیه ساماندهی می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورزش محلات در ارومیه ساماندهی می‌شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  میر علی محمدی اظهار كرد: سرمایه‌گذاری و پرداختن به ورزش محلات یکی از سیاست‌های شورای اسلامی شهر ارومیه برای توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان و نونهالان است.

وي گفت: در این راستا شهرداری ارومیه با سیاست‌گذاری شورای شهر اقدامات قابل توجهی را انجام داده است ولی به نظر می‌رسد هماهنگی و همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و شهرستان ارومیه نیز برای دست‌یابی به توفیق در این حوزه نیاز است.

محمدی با بیان اینکه  هدف ما استفاده افراد بی‌بضاعت و یا کم‌بضاعت از این امکانات است، افزود: اخیرا با توافقی که بین سازمان وي ورزش و جوانان و شهرداری ارومیه در حضور اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده است سازمان ورزش و جوانان امکانات سالن‌های ورزشی خود را در اختیار شهرداری و یا سایر بخش خصوصی قرار می‌دهد.

عضو شورای شهر ارومیه خاطرنشان کرد: بر این اساس با صرف هزینه‌های کمتر واخذ هزینه حداقلی امکان بهره‌برداری جوانان از آن سالن‌ها در سطح شهر ارومیه امکان‌پذیر می‌شود.

وي  با اشاره بع اینکه بیشتر سالن‌های ورزشی احداث شده در سطح شهر ارومیه که به عنوان پروژه ملی بوده‌اند، زمین مورد نیاز آنها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی بدون اخذ هزینه واگذار شده است، افزود: بنابراین انتظار اعضای شورای شهر ارومیه از سازمان ورزش و جوانان و شهرداری ارومیه این است که با برنامه‌ریزی دقیق، بهره‌مندی جوانان از سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهر ارومیه را فراهم کند.

Print
516 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان