• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقبال شهروندان از سامانه 137 شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقبال شهروندان از سامانه 137 شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومي شهراري اروميه؛ شاهين جليلي، با بيان اينكه سامانه 137 پاسخگوي هميشه بيدار است، اظهار كرد:  مرکز سامانه مدیریت شهری 137، به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان و انتقال آن به مسئولان ذیربط نقش بسزایی در مدیریت شهر از طریق مشارکت مؤثر آن ایفا می کند.

وي ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها،  ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزاياي ارتباط با سامانه 137 دانست.

جليلي با بيان اينكه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است، گفت:  تعداد تماس های مردمی با این سامانه روزانه مابین 200-150 تماس  است که این تعداد تماس ها در هنگام بارش برف و باران و یا شرایط بحرانی به چندین برابر افزایش می یابد.

وي افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان 137 با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است  و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.

مدير سازمان مديريت بحران شهرداري اروميه با بيان اينكه در سه ماهه اول نيمه دوم سال جاري  در حدود  10 هزارو 150 بار  زنگ سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد،  گفتـ: درخواست براي مرمت،  شن ريزي و آسفالت كوچه ها،  سد معبر  و برف روبي و نمك پاشي معابر وكوچه ها از اولويت هاي شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداري اروميه در نميه دوم سال جاري بود.

Print
639 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان