• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تشریح ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان در روزهای برفی ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تشریح ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان در روزهای برفی ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، سیروس ذاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار ارومیه از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای برفی خبر داد.

ذاتی در تشریح اقدامات صورت گرفته در روزهای برفی گذشته اظهار کرد: در مرحله اول بارش های زمستانی، ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری ارومیه تلاش کرد تا خدمات بهتری به شهروندان عزیز ارائه دهند.

وی افزود: در این راستا ضمن آماده باش، نظارت جدی جهت ارائه خدمات به ویژه در مناطق حاشیه ای و شهرکهای اقماری صورت گرفته و با نظارت اکیپ های بازرسی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی  همراه بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار ارومیه درخصوص سایر تمهیدات  صورت گرفته در زمان بارش برف گفت: نظارت و بررسی سیستم های گرمایشی اتوبوس ها نیز از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام می باشد. علاوه براین 500 عدد زنجیر چرخ توسط سازمان تاکسیرانی خریداری شده و به صورت رایگان در اختیار تاکسی ها قرار داده شده تا بتوانند در زمان بارش های برف در مناطق حاشیه ای به شهروندان خدمات ارائه کنند.

ذاتی ادامه داد:همچنین در چند نوبت روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه اطلاعیه هایی را منتشر کرد تا شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا پیشنهادی درخصوص خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به روابط عمومی معاونت و سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی اطلاع دهند.

ذاتی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در اوایل فصل زمستان هستیم و احتمال بارش برف در مقاطع زمانی مختلف وجود دارد، ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس آمادگی کامل را جهت ارائه خدمات به شهروندان را دارد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهردار ارومیه در پایان از شهروندان خواست؛ در این ایام  به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند چون رانندگی در روزهای برفی شرایط خاص خود را دارد و بی توجهی به مقررات رانندگی می تواند منجر به حوادث ناگوار شود و نیز در روزهای برفی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا ضمن کاهش ترافیک شاهد حوادث ناگوار در سطح شهر نباشیم.

Print
547 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان