• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی مدیریت شهری ارومیه  با بسیج تمام ظرفیت‌های خدماتی و تجهیزاتی/اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و شیبدار است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی مدیریت شهری ارومیه با بسیج تمام ظرفیت‌های خدماتی و تجهیزاتی/اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و شیبدار است

همزمان با بارش برف؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی با اشاره به تکاپوی مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها در سطح شهر،  بیان کرد:  هم اینک نیروها و ماشین الات خدمات شهری اقدامات موثر برف روبی را در نقاط مختلف  را در حال انجام هستند.

وی گفت: نیروهای سازمان های های معاونت خدمات شهری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبزشهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری  و اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب  در آماده‌ باش کامل به سر می‌برند.

سحابی اظهار کرد: با توجه به مضرات نمک پاشی و خساراتی که نمک به آسفالت معابر و فضاهای سبز سطح شهر وارد می کند، سعی می شود از نمک کمتر در معابر استفاده شود البته عملیات نمک پاشی امسال در معابر پر تردد و اصلی و جلوی درب بیمارستان ها و مدارس صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و همچنین شیبدار سطح شهر است، گفت: شهروندان ضمن همکاری با نیروهای شهرداری، ازوسایل حمل و نقل عمومی، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در خودروها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تاکید کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بروز مشکل با سامانه 137 در ارتباط باشند، تا موارد در اسرع وقت پی ‌گیری شود.

Print
356 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان