• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی منطقه یک ارومیه برای رویارویی با فصل بارش
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی منطقه یک ارومیه برای رویارویی با فصل بارش

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  وحید عباسی اظهار کرد: رفاه عمومی شهروندان در رویارویی با فصول بارش اصلی ترین هدف اجرای طرح آسفالت معابر و جدولکشی در زمینه دفع آب‌های سطحی بوده و خدمت رسانی ویژه به شهروندان در اولویت مدیریت شهری منطقه یک ارومیه است.

وی بیان کرد: عملیات بهسازی، آسفالت ریزی و لکه گیری معابر خیابان‌های منطقه یک ارومیه برای خدمت رسانی بیشتر و رفاه عمومی شهروندان و با هدف بازسازی و بهسازی معابر برای رفاه حال آنها در راستای  طرح خدمت به صورت مستمر اجــرا می‌شود.

عباسی با اشاره به استمرار چندین عملیات مهم عمرانی در سطح منطقه یک، گفت: بهسازی پیاده راه‌ها و اصلاح و مرمت محلات وآسفالت معابر سطح منطقه جزو برنامه‌های کلیدی این منطقه است.

شهردار منطقه یک ارومیه تاکید کرد: تداوم خدمات عمرانی و اجرایی پیاده روسازی و بهسازی معابر و خیابان‌های سطح منطقه بر اساس اولویت بندی، کارشناسی و نظارت مستمر و دقیق بر طرح‌های عمرانی به وسیله شهرداری منطقه یک اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تعویض جداول فرسوده کوی  سوم خیابان فضلا برای دفع و هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی معابر،  افزود: تعویض برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر، به وسیله اکیب بنایی خدمات شهری شهرداری منطقه یک اجرا می‌شود.

Print
547 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان