• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آیین نامه پژوهشی شهرداری ارومیه تدوین شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آیین نامه پژوهشی شهرداری ارومیه تدوین شد

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه ، مهندس صادق حسین دوستی اظهار کرد:  طی جلسات متوالی که با حضوراعضای کمیته اجرایی پژوهش متشکل ازمعاونت های خدمات شهری، فرهنگی و اموراجتماعی و کارشناسان مرتبط با حوزه پژوهش برگزار گردید، متن مقدماتی آیین نامه پژوهشی شهرداری ارومیه به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب نهایی کمیته رسید.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن امرپژوهش برای پیشرفت و بهبود عملکرد مدیریت شهری، اظهار کرد:  امروزه یکی از مهمترین پیش نیازها برای برنامه ریزی و تعیین چشم اندازها استفاده از نتایج پژوهش ها  و تحقیقات علمی است و بر این اساس کار تدوین متن مقدماتی آیین نامه پژوهشی از مدتها  قبل دردستور کارمعاونت قرار گرفته  است.

حسین دوستی نظام مند کردن پژوهش ها و تحقیقات در شهرداری، انجام طرح های کاربردی ، تسهیبل فرآیند پژوهش در شهرداری و استفاده ازایده ها و نظرات به روز مراجع علمی را از مهمترین اهداف در تدوین آیین نامه مذکورعنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: آیین نامه تدوین شده مشتمل بر تعاریف ، اهداف، ارکان و اعضاء، وظایف و اولویت های پژوهش بوده  و دو دستور العمل حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی و همچنین طرح های پژوهشی  به انضمام آن نهایی شده اند.

معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه در پایان اظهار کرد: اولویت های پژوهشی سال 94 ارومیه نیز آماده است و به زودی اطلاعیه و فراخوان مربوط به اطلاع  مراجع علمی خواهد رسید.

Print
1004 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان