• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ابراز رضایت ناظر دبیرخانه شهرداری های کلانشهر های کشور از میزبانی شهرداری ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ابراز رضایت ناظر دبیرخانه شهرداری های کلانشهر های کشور از میزبانی شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  محسن آذرنگ، ناظر دبیرخانه شهرداری های کلانشهر های کشور ارومیه با اشاره به برگزاری مسابقات کارکنان شهرداری های کلانشهر کشور، گفت:  مسابقات ورزشی شهرداری های کلانشهر کشور در 13 رشته ورزشی مردان و زنان  با هدف ترویج ورزش بین کارکنان، ایجاد روحیه نشاط و توجه به امر سلامت و افزایش روحیه همکاری و تعامل طی هر سال در یکی از کلانشهر های کشور برگزار می شود.

وی افزود: اینگونه مسابقات ایجاد انگیزه و روحیه نشاط کاری در کارکنان است زیرا ورزش موجب آرامش روانی، نشاط روحی، افزایش اعتماد و عزت نفس انسان می‌شود.

آذرنگ با بیان اینکه مقوله مسابقات ورزشی شهرداری های کلانشهرهای کشور رسالت خود را از 8 ساله گذشته آغاز کرده است،  گفت:   مسابقات ورزشی  شهرداری های کلانشهرهای  کشور در رشته های شنا، شطرنج،  فوتسال، تنیس روی میز،  دارت، والیبال  و واالیبال  در تمام ردهای سنی طی هر سال برگزار می شود .

وی ابراز کرد: چهارمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان  شهرداری های کلانشهر کشور به میزبانی ارومیه  در حال برگزاری و مسابقات تنیس روی میز بانوان نیز برگزار می شود.

ناظر دبیرخانه شهرداری های کلانشهر های کشور با اشاره به تاثیر برگزاری مسابقات در بین کارکنان شهرداری ها،  بیان کرد:  این مسابقات هر سال با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده و رغبت بیشتر برای حضور و با بالا رفتن سطح مسابقات برگزار می شود و با کسب تجارب لازم، این رقابت ها به سمت حرفه ای شدن حرکت کند.

به گفته وی اگرچه تاکنون  نتوانستیم از طریق برگزاری مسابقات  به مهارت های  حرفه ای ورزش  به دلیل بعد مسافت و کمبود اعتبار نزدیک شویم ولی تمام تلاش ها این است این مهم اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتسال  پیشکسوتان شهرداری های کلانشهر کشور به میزبانی ارومیه بودیم، گفت:  در این  دوره از مسابقات 10 تیم از شهرداری های کلانشهر های کشور حضور داشتند.

آذرنگ با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتسال در بالاترین کیفیت  بیان کرد:  این دروه از مسابقات  در سطح بسیار عالی و با حضور دواران رسمی و بین المللی و طبق آخرین قوانین فوتسال  در حال برگزاری است .

وی  با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات فوتسال در شهر ارومیه به بهترین وجه و با امکانات عالی  برگزار شد، گفت:  ارومیه میزبان شایسته ای برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان شرکت کننده  بود.

ناظر دبیرخانه شهرداری های کلانشهر های کشور در پایان از شهردار ارومیه و تیم اجرایی این مسابقات اقایان یوسفی؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی، قربان نژاد ؛ مسئول برگزاری مسابقات و رضا عباس پور، مدیر روابط عمومی و برنامه ریزی باشگاه فرهنگی و ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

Print
576 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان