• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدیر شهردار ارومیه از تلاشهای خدمات شهری در روزهای برفی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدیر شهردار ارومیه از تلاشهای خدمات شهری در روزهای برفی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، دکتر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در گفت و گو با واحد خبر شهرداری ارومیه در خصوص درخصوص عملیات زمستانی معابر در زمان بارش ها، بیان کرد:  3 هزار نیروی خدماتی  شهرداری ارومیه برف روبی و یخ زدایی و روان سازی 950 خیابان بالای 12 متر و 23 هزار کوچه  شهر ارومیه را در زمان بارش ها انجام می دهند.

وی با بیان اینکه  برف روبی و یخ زدایی 23 هزار کوچه و 950 خیابان بالای  12 متر از توان تجهیزات شهرداری  و 3 هزارنیروی تلاشگر خدماتی خارج است، گفت: اگر  23هزار کوچه را تقسیم بر  3 هزار کارگر شاغل کنیم برای هر کارگر زحمتکش شهرداری ارومیه بیش از 7 کوچه برای برف روبی  می رسد، کوچه های که حداقل طولش 7 متر است  و آیا این کارگران  توان آن را دارند که این کوچه ها را در سرمای زمستان برف روبی کنند؟

وی با بیان اینکه به ازای هر 50 خیابان یک  دستگاه برف روبی و یخ زدایی در شهرداری وجود دارد، تاکید کرد: برف روبی خیابان های بالای 12 متر با امکانات موجود شهرداری در سریعترین زمان ممکن و تا بازگشایی مدارس و آغاز ساعات کاری اداره ها  انجام می شود و کوچه های نیز به تدریج برف روبی می شوند .

شهردار ارومیه  در ادامه همکاری مردم در برف روبی را ضروری دانست و گفت: نیاز است که شهروندان از پارو کردن و ریختن برف پشت‌بام و حیاط منزل خود در کوچه‌ها و معابر خودداری کنند، تا سبب مسدود شدن معابر و کوچه ها نشوند، چرا که این اقدام مشکلات زیادی را برای نیروهای اعزام شده به وجود می‌آورد.

حضرت پور همچنین در مورد برخی انتقادات به مجموعه  بزرگ شهرداری ارومیه در زمان بارش به هنگام برف روبی معابر وارد می شود، گفت: بنده به عنوان  ناظر بالادستی شهرداری ارومیه، عملکرد  دستگاه های خدمات رسان شهرداری ارومیه در زمان بارش را رضایت بخش می بینم  ومنکر نواقصات در این زمینه نیستیم و درخصوص بروز پاره ای  از مشکلات  درزمان بارش  ها برای شهروندان، از مردم عذرخواهی میکنم.

وی با اشاره به قضاوت عادلانه مردم ارومیه در مورد عملکرد شهرداری تصریح کرد: مردم،  خود می بینند  خادمان آنها بدون هیچ کوتاهی و فوت وقتی در زمان  قبل بارش وحین و بعد از بارش تمام تلاش وهمت خود را برای رفع مشکلات انجام می دهند.

حضرت پور  در پاسخ به سوالی در خصوص ماده ای جدیدی به جای نمک جهت یخ زدایی معابر با هدف کمک به حفظ محیط زیست و ماندگاری آسفالت ، گفت: در سفر کاری اخیر خود به کشور روسیه ماده جدیدی   در این خصوص معرفی شد  که این ماده برای استفاده در معابر ارومیه  به همراه نمک جهت حفظ محیط زیست و ماندگاری آسفالت  نیاز به بررسی های کارشناسی  دارد و فعلا در کل کشور از  این گونه ماده  استفاده نمی شود.

Print
526 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان