• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتحاد و همدلی رمز موفقیت شهرداری برای غلبه بر مشکلات/ تشکر از تمامی همکاران در پرداخت حقوق پرسنل/ از استاندار آذربایجان غربی قدردانی می کنیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتحاد و همدلی رمز موفقیت شهرداری برای غلبه بر مشکلات/ تشکر از تمامی همکاران در پرداخت حقوق پرسنل/ از استاندار آذربایجان غربی قدردانی می کنیم

سرپرست شهرداری ارومیه عنوان کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، غلامرضا عدل دوست در شورای معاونین شهرداری ارومیه با اشاره به وضعیت موجود شهرداری و در ایام پایانی سال اظهار کرد: از تمامی پرسنل شهرداری تک به تک مدیران، کارکنان و کارگران تشکر می کنم که با همت و تلاش خود طی دو ماه گذشته دست به دست هم دادند تا در برابر چالش های بزرگی که با آن روبرو شدیم سربلند بیرون آمده و موفق باشیم.
وی افزود: از استاندار آذربایجان غربی ، معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه و مدیر حراست شهرداری  نیز به خاطر اینکه به صورت ویژه پیگیر اختصاص وام به شهرداری بودند تشکر می کنم.
سرپرست شهرداری ارومیه گفت: همه در کنار هم نشان دادیم که اگر متحد و همدل عمل کنیم می توانیم بر بسیاری از مشکلات پیش رو غلبه کنیم و برای توسعه شهر اقداماتی انجام دهیم و تجربه این دوماه نقطه عطفی در دوران خدمت نزدیک به سی ساله بنده بود.
عدل دوست ادامه داد: کار ما خدمت رسانی به عموم شهروندان است و باید این وظیفه بسیار مهم را به نحو احسن در تمامی شرایط ادامه دهیم.
وی با اشاره به مناسبتهای پایانی سال و همچنین فرارسیدن عید نوروز و فصل بهار تصریح کرد: باید با فضاسازی مناسب به استقبال نوروز و اعیاد شعبانیه برویم و اقدامات مناسبی را در این راستا شاهد باشیم.
عدل دوست یادآور شد: با توجه به فضای پیش آمده اعتماد شهروندان به شهرداری خدشه دار شده و باید با تمامی تلاش این موضوع را ترمیم کنیم تا اعتماد حداکثری بین مدیریت شهری و شهروندان برقرار شود.

Print
270 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان