• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت بودجه شهرداری ارومیه در سال ۹۵
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت بودجه شهرداری ارومیه در سال ۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، پرویز جلیلی اظهار کرد: قبل از این زوایایي از بودجه سال ۹۵ در صحن شورا بررسی و به شهرداری ارائه شده تا پیشنهادات خود را مطرح کنند.

وی گفت: اتمام طرح‌های نيمه تمام در اولویت اختصاص بودجه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه قرار دارد و تلاش براین است تا این طرح‌ها به زودی به اتمام برسد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این میان اتمام پروژه میدان آذربایجان از اولویت ویژه برخوردار است و در امتداد این پروژه به بهره برداری رسیدن طرح روبروی ساختمان دخانیات در دستور کار قرار دارد.

بنابراعلام رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، سال قبل بودجه با کار‌شناسی مصوب شده بود اما تحریم و تورم باعث شد تا آن بودجه که لازمه اجرای برنامه‌های شهرداری بود وصول نشود و برخی از طرح‌ها به اتمام نرسد این در حالی بود که طرح‌های ضروری اجرا شدند.

جلیلی در ادامه اظهار کرد: در سال ۹۵ با توجه به لغو تحریم ‌های ظالمانه این مساله تا حدودی بر طرف خواهد شد، هر چند که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ با وجود تحریم‌ها و کمبود منابع مالی توانستیم بسیاری از خواسته‌ها را عملی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه درباره نقش لغو تحریم‌ها در اجرای پروژه‌های شهری، افزود: برنامه دولت در این رابطه بسیار عظیم است و اگر طلب پیمانکار‌ها و به تبع آن بخش‌های خدماتی وصول شود، پروژه‌های زیادی به بهره برداری خواهد رسید در واقع دولت کمر همت بسته تا مشکلات کشور حل شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه تاكيد كرد: امسال شورای اسلامی شهر ارومیه بر تمامی مراحل بررسی عوارض نظارت دارد و برنامه ریزی بر این منوال صورت گرفته که عوارض گرفته شده از مردم تعدیل پیدا کند.

وی با بیان اینکه عوارض شهرداری امسال افزایش نخواهد داشت، تصريح كرد: تلاش ما در شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان نماینده مردم بر این است که منافع مردم حفظ شود و در این شرایط اقتصادی فشار زیادی بر آن‌ها وارد نشود


Print
848 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان