• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتمام عملیات كاشت پياز لاله در سطح شهر اروميه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتمام عملیات كاشت پياز لاله در سطح شهر اروميه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ علی شایگان، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز  شهرداری  با اعلام خبر اتمام عملیات کاشت پیاز لاله در مناطق 5 گانه ارومیه، بیان کرد:  اين عمليات مقدمه ای برای استقبال از بهار سال 1395 است كه به منظور ايجاد منظر زیبا و در پاسخ به  استقبال شهروندان از كاشت لاله كاری در فضای سبز ، برنامه ريزی ، طراحي و اجرا مي شود.

وی در ادامه با اشاره به توسعه گلخانه در نهالستان ديگاله، اظهار کرد: با توجه به توسعه فضای سبز شهر اروميه و در راستای افزايش كيفی عمليات كاشت و منظرسازی و رسيدن به خودكفايی در امر توليد كه منجربه كاهش هزينه های بالای خريد اقلام زينتی مي شود، عمليات احداث گلخانه با پوشش پلاستيكی 2000 متر مربعی جهت توليد انواع نشاء گلهای فصلی در نهالستان ديگاله آغاز شد.

شایگان افزود: اين پروژه كه از مراحل ابتدایی مطالعات، طراحی و اجرا توسط پرسنل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اروميه از مدرنترين متدهای احداث الگوبرداری شده و  با رعايت كاهش هزينه های توليد بدست كارشناسان فضای سبز عملياتی خواهد شد.

وی همچنین از آماده سازی نهالستان شهرداری اروميه در چابكسرخبر داد و گفت:  سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اروميه به منظور افزايش سطح بهره وری در توليد اقلام گياهی مورد نياز سازمان جهت كاشت و اجرای طرح های در دست اقدام و توسعه سرانه فضای سبز شهری نسبت به آماده سازی نهالستان شهرداری اروميه در شهرستان چابكسر اقدام کرده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز  شهرداری ارومیه  تاکید کرد: با توجه به شرايط آب و هوايي ويژه شمال كشور و رشد بهينه و سريع اقلام درختي از قبيل انواع كاج ها و سروها ، شمشادها و حتی گل های زينتی،  پتانسيل فوق العاده ای  برای تسريع در رشد و تهيه اين اقلام و استفاده در طراحی های كاشت سالهای آتي ايجاد خواهد شد.



Print
842 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان