• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

35 درصد از ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه مکانیزه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

35 درصد از ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه مکانیزه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  عربعلی بهمن خواه  با بیان این که بودجه سازمان در سال 95 افزایش نمی‌یابد، گفت: بودجه سال 94 به میزان 37 میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات سنگین و سبک مانند: یک دستگاه درخت کن و 3 دستگاه جاروی مکانیکی شد.


 
وی با اعلام این که حدود 180 دستگاه ماشین آلات مکانیکی در سازمان در حال فعالیت است، بیان کرد: سال آینده این سازمان به خرید دستگاه‌های رفت و روب شهری به میزان 2 میلیارد تومان و ماشین آلات سنگین به میزان 4 میلیارد تومان اقدام می‌کند.

بهمن خواه با بیان این که 35 درصد از ماشین آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری مکانیزه است، بیان کرد: همچنین در سال آتی 30 درصد دیگر از ماشین آلات سازمان نیز مکانیزه می‌شود.

 

به گفته وی  ، رینگ‌های کمربندی به صورت مکانیزه رفت و روب می‌شود و با تجهیز سازمان خدمات موتوری به ماشین آلات مکانیزه در سال 95 معابرهسته مرکزی شهر نیز به صورت مکانیزه نظافت می‌شود.

 

 مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در ادامه با بیان این که در سال گذشته 75 دستگاه موقعیت یاب اتوماتیک جی پی اس روی ماشین آلات این سازمان نصب شد، اظهار کرد:  در اردیبهشت سال آینده 75 دستگاه دیگر روی ماشین آلات نصب خواهد شد.
وی این اقدام را در افزایش بهره وری سازمانی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از تجهیزات شهری موثر دانست و گفت: ردیابی خودرو در هر نقطه از شهر، امکان محاسبه دقیق مسافت طی شده و سرعت خودرو و مقایسه دقیق با کیلومترسنج خودرو، شناسایی راننده هوشمند در برابر تغییر جهت خودرو از مزایای سیستم موقعیت یاب اتوماتیک جی پی اس است.

 

Print
775 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان