• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه ۵ ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه ۵ ارومیه

مدیر شهرداری منطقه پنج ارومیه گفت: در حال حاضر عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه ۵ شهری در دست اجرا است.
وحید افشین‌فر با بیان اینکه در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و ایمن‌سازی معابر انجام شده است، اظهار کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان‌های عمار، استادان، پاسداران، حجاب و منشعبات آنها، همچنین اجرای عملیات پیاده‌روسازی در خیابان‌های ارتش، عمار، سلطانی، گلشهر دو، سربازان گمنام، همچنین تکمیل طرح خیابان ۲۴ متری تعاون از جمله این موارد است.

وی با اشاره به تداوم اجرای پروژه‌های جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی جداول در سطح منطقه، ادامه داد: خیابان‌های نشاط، فدک، سربازان گمنام و اجرای ساحل‌سازی در خیابان آب از معابر هدف برای جدول‌گذاری در سال جاری است.

افشین‌فر گفت: در راستای ایمن‌سازی کانال‌ها، عملیات پوشش کانال و انهار سطح منطقه از جمله کانال کمکی نوسود و نهر شهرآجو، نرده‌گذاری و ایمن‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی از جمله کانال الواج قدیم و شهرآجو توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری منطقه پنج اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح‌های عمرانی؛ نیاز شهر و شهروندان، افزایش دقت و سرعت، کیفیت اجرایی و زمانبندی پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

Print
369 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان