• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجلاس جهانی جاده ابریشم در ارومیه برگزار می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجلاس جهانی جاده ابریشم در ارومیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  مهران حاجیلو گفت: ششمین اجلاس جهانی جاده ابریشم  به میزبانی کشور جمهوری اسلامی ایران و در شهر ارومیه در اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به  اهمیت این اجلاس را در ابعاد مختلف، عنوان کرد: با توجه به حضور 32 کشور در طی چهار روز  و برگزاری جلسات متعدد و ارائه نقشه راه در موضوعات مختلف فرهنگی ، تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری می تواند واقعه مهم برای شهر اورمیه رقم زند.

رئیس مرکزمطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اورمیه در ادامه خاطر نشان کرد : دستاوردهای در حوزه های مختلف  گردشگری و سرمایه گذاری و معرفی ارومیه به عنوان یکی از شهرهای مهم و کلانشهر ایران اسلامی و حضور میهمانان داخلی و خارجی در شهر ارومیه و برخورداری از ظرفیت های ویژه در حوزه های مختلف می تواند تاثیرات مثبت فراوان برای شهرمان داشته باشد .

حاجیلو  اظهار کرد: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر به سبب مرتبط بودن این موضوع با اهداف منظور و اهمیت خاص آن در جهت برنامه ریزی های آتی شهرداری در صحن شورا ارائه و نسبت به برنامه ریزی و بودجه بندی سال آتی شهرداری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید. 
Print
851 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان