• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جذب 64 نفر در مرحله دوم آزمون استخدامی آتش نشانان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جذب 64 نفر در مرحله دوم آزمون استخدامی آتش نشانان

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، سیف الله مطلبی در بازدید از مراحل برگزاری آزمون عملی و تخصصی استخدامی آتش نشانی های استان در ارومیه گفت: پس از برگزاری مرحله آزمون علمی استخدامی آتش نشانی های در اردیبهشت امسال از میان 836 نفر داوطلب شرکت کننده 161 نفر به مرحله دوم آزمون راه یافتند .

وی افزود: در این مرحله نیز که به صورت آزمون عملی و تخصصی است 64 نفر که بالاترین نمرات را کسب کرده اند در 2 حرفه آتش نشان و راننده در سازمانهای آتش نشانی مشغول خدمت خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه قبول شدگان در این آزمون در 12 شهر استان جذب می شوند اظهار داشت:با هماهنگی های انجام شده با سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای استان و رعایت عدالت اجتماعی و جلوگیری از هرگونه تخلف در بکارگیری نیروی مورد نیاز، هر سال آزمون استخدامی برابر اعلام نیاز شهرداریها برگزارخواهدشد .

سیف الله مطلبی ادامه داد: در این مرحله 23 نفر از قبول شدگان درآزمون در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه و مابقی نیز در شهرهای سلماس، سردشت، تکاب، نقده، سیه چشمه، ربط، نازک علیا، خلیفان، مرگنلر و زرآباد خوی مشغول بکار می شوند.

Print
867 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان