• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارائه خدمات حمل و نقل به معلولین در سطح شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارائه خدمات حمل و نقل به معلولین در سطح شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ عربعلی بهمن خواه  اظهار کرد: جهت دسترسی معلولین در خصوص استفاده از امکانات شهری ٬ شهرداری ارومیه اقدام به خرید دو دستگاه خودروی ون ویژه حمل معلولین جهت استفاده در ارائه خدمات  به آنان کرد.

وی افزود: این خودروها با هماهنگی سامانه ۱۳۷ شهرداری همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۷ عصر آماده خدمت رسانی به جانبازان و معلولین  است  و معلولان شهروند میتوانند با شماره تلفنهای  32784050-044 و 09145595306 تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری  در ادامه از رونمایی اولین ربات ساخته شده توسط مهندسان و متخصصین این سازمان خبرداد و گفت: ایمن ربات برای حفظ امنیت جانی کارگران و پاکبانان شهرداری که در کنار خیابانها ٬جاده ها و معابر اصلی شهر مشغول به کار هستند، طراحی و ساخته شده است.

وی افزود:این ربات قابلیت حرکت دادن دو دست را داشته و با زدن پرچم و چراغ خطر٬ رانندگان در حال حرکت را آگاه کرده و از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری میکند و همچنین توسط سنسورهایی که دارد نسبت به روشنایی محیط حساس است و به طور اتوماتیک میزان روشنایی چراغهای خطر خود را تنظیم کرده و هنگام روشنایی نور چراغها را خاموش و در تاریکی چراغها را روشن می کند.

بهمن خواه گفت: ربات ساخته شده توسط ریموت از راه دور کنترل شده و برای کار نیازی به برق  ندارد و با باطری داخلی خود میتواند تا ۴۸ ساعت به طور مداوم کار کند.

Print
833 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان