• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقبال بینظیر مردم از جشنواره تابستانه چی چست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقبال بینظیر مردم از جشنواره تابستانه چی چست

آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی چی‌چست با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه، جمعی از مدیران و مقامات دستگاههای اجرایی و با استقبال جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، تولید برنامه های فرهنگی- هنری شاد و بانشاط به مناسبت گرامیداشت ایام با خیر و برکت دهه امامت و ولایت و در آستانه خجسته عید سعید غدیر خم، معرفی ظرفیت های گردشگری، فرهنگی، کشاورزی و باغی شهر ارومیه از جمله اهداف این جشنواره است.

در افتتاحیه جشنواره تابستانه چی چست مهندس نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی زاده شهردار کلانشهر ارومیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

شهردار ارومیه در این سخنان با تقدیر از زحمات همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری و تاکید بر تکالیف آنان در بسترسازی، اجرا و حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری عموم شهروندان را به مشارکت فعال در حفظ زیبایی و نشاط شهر و نگهداری از اماکن تفریحی، فضای سبز و المانهای شهری و کلیه امکانات رفاهی که متعلق به خود آنان است فراخواند.

دکتر مهدی زاده ابراز امیدواری کرد بعد از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا که با تعویق سه ساله برنامه های فرهنگی- هنری شهرداری ارومیه همراه بود، جشنواره تابستانه عید تا عید دهکده چی چست بتواند سرآغازی برای از سرگیری مجدد این رویدادها باشد.

جشنواره تابستانه چی چست با عنوان «عید تا عید» به مناسبت دهه مبارکه امامت و ولایت  از ۲۴ تا ۳۱ تیرماه از ساعت ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

اجرای ویژه برنامه های هنری، موسیقی زنده، مسابقه حضوری، غرفه های نمایش و فروش محصولات باغی، کشاورزی، صنایع دستی، سوغات و هدایا از جمله بخش های این جشنواره است.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان