• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کارخانه تولید شن، ماسه و آسفالت تجهیز و نو می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کارخانه تولید شن، ماسه و آسفالت تجهیز و نو می‌شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: مجموعه کارخانجات تولید شن، ماسه و آسفالت این سازمان تجهیز و نو می‌شود.

به گزارش امور ارتباطات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه، اکبر قلی‌پور افزود: این سازمان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی با بکارگیری از دانش و تخصص کارکنان داخلی خود، پس از بازدیدهای فنی و مطالعات در زمینه بهره‌وری بیشتر در این مجموعه، اقدام به تجهیز و نوسازی دستگاه‌ها در این کارخانه کرده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا جهت رفع موانع پیش رو با استفاده از امکانات داخلی سازمان و با وجود آهن آلات و ضایعات بلااستفاده در این محل، عملیات اجرایی پی‌کنی، دیوار چینی، اجرای فنداسیون و اصلاح ساختار دستگاه سنگ شکن جهت تولید انواع مصالح با تغییرات دانه‌بندی در حال انجام است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با اشاره به مصارف بیشتر تولیدات این کارخانه در پروژه‌های عمرانی سطح شهر، بیان کرد: نگاه این سازمان بر آن است تا با ایجاد درآمدهای پایدار، ارتقاء کیفیت تولید آسفالت، شن و ماسه و توسعه عمران شهری بتواند در این مسیر حرکت کند و نیازهای اساسی شهر را با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را برطرف کند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه عوامل فنی و اجرایی کارخانجات سازمان، ابراز امیدواری کرد: با تلاش های شبانه‌روزی کارکنان و با اجرای این عملیات شاهد تحولی اساسی در تولیدات مصالح با کیفیت و مقاوم در این کارخانه خواهیم بود.

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
3/3
دی ان ان