• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقبال شهرداری ارومیه از تبادل مدیریت شهری با اقلیم کردستان عراق
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقبال شهرداری ارومیه از تبادل مدیریت شهری با اقلیم کردستان عراق

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری ارومیه و اقیلم کردستان عراق که با حضور استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد،با بیان اینکه سفر هیات وزارت شهرداری ها و گردشگری اقلیم کردستان عراق دومین سفر  این هیات به شهر ارومیه است،تاکید کرد:  سفر های هیات عراقی باعث توسعه روز افزون دو طرف در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در راستای شناخت فرصتها و گسترش روابط  میان طرفین اظهار داشت: دراین نشست های تخصصی موضوعات مرتبط در زمینه های  مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته  و طرفین بر ضرورت  ارتقاء سطح مناسبات تاکید نمودند.

شهردار ارومیه افزود: توافقات صورت گرفته در نشست های تخصصی  در قالب تفاهم نامه با حضور وزیر شهرداری ها  و گردشگری اقلیم کردستان عراق  و استاندار آذربایجان غربی به امضا می رسد.

وی با اشاره به مفاد تفاهم نامه، عنوان کرد:  طرفین در زمینه طرح های شهری  اعم از طرح های جامع تفصیلی و چشم انداز توسعه شهر ها، تبادل تجارب و دانش مدیریت شهری از جمله  هوشمند سازی  فرآیند های شهری، همکاری در زمینه احدا ث پارک و تو سعه فضای سبز، مبلمان شهری و زیبا سازی و پسماند و بازیافت زباله توافق نمودند .

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: همکاری متقابل در برگزاری سیمنار ها  و اجلاس  و تبادل هیات های مرتبط با توسعه شهری، انتقال تجارب در حوزه پروژه های عمران  شهری اعم از طراحی، ساخت  و نظارت از جمله بند های دیگر توافق است .

وی عنوان کرد: این تفام نامه  که در این  سند به عنوان  تفاهم نامه  ارومیه  خوانده می شود  از تاریخ امضا به مدت یکسال معتبر و در صورت تمایل  قابل تمدید  است.

Print
853 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان