• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تمجید وزیر شهرداری ها و گردشگری اقلیم کردستان عراق از پروژهای عمرانی شهرداری ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تمجید وزیر شهرداری ها و گردشگری اقلیم کردستان عراق از پروژهای عمرانی شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  نوروز مولود محمد امین، وزیر شهرداری ها و گردشگری اقلیم کردستان عراق که با هیاتی متشکل از شهردار ها و مدیران شهری اقلیم کردستان عراق میهمان شهردای ارومیه است با یاد آوری موضوع آوارگان عراقی در سال1370، از جمهوری اسلامی ایران بویژه مسولان استانی و شهری آذربایجان غربی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به بازدید هیات اقلیم کردستان از پروژ های عمرانی  و  تقاطع های غیر هم سطح  در شهر ارومیه،  عنوان کرد:  اجرای  این چنین پروژه های عمرانی  شهرداری ارومیه  در سطح شهر که با درآمدهای خود آن اجرا شده است، قابل  توجه و شایسته تقدیر است.

مولود محمد امین  در ادامه از برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری در دسامبر 2015 در اربیل  که با حضور کشور های منطقه خاورمیانه و اروپا برگزار می شود، خبر داد و گفت: از استاندارآذربایجان غربی و شهردار ارومیه دعوت می کنیم در این کنفرانس که می تواند مناسبات فرهنگی و همکاری های گردشگری دو کشور را ارتقاء دهد، حضور یابند.

وی با بیان اینکه اقلیم کردستان عراق و  استان آذربایجان غربی و به ویژه شهر ارومیه  قرابت  فرهنگی و اجتماعی دارند ، بیان کرد:  امیدواریم ماحصل سفر و امضای توافق نامه باعث  همکاری بیشتر طرفین در زمینه های فرهنگی، گردشگری  و  اقتصادی شود .

Print
1040 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان