• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اصلاحات هندسی در سطح منطقه یک شهرداري ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اصلاحات هندسی در سطح منطقه یک شهرداري ارومیه

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ وحید عباسی، شهردار منطقه یک  با اشاره به بودجه 150 میلیارد تومانی تصویبی  این منطقه در سال 95 گفت: 50میلیارد تومان از این میزان  بودجه از پروژه‌های مشاركتی و سرمایه گذاری و مابقی از محل درآمدهای منطقه مانند عوارض  تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بودجه  150 میلیارد تومانی شهرداری منطقه یک در سال 95 صرف عملیات  زیر سازی، آسفالت معابر خاکی، پیاده رو سازی، دفع آب های سطحی با انجام عملیات لایروبی  و احداث کانال، ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران ، توسعه فضای سبز ،احداث  2 سالن ورزشی ، 3  باب فرهنگسرای محلی  و اتمام پروژه های نیمه تمام می شود.

عباسی با اشاره به ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران، بیان کرد: سالن چند منظوره مدیریت بحران منطقه یک  شهرداری ارومیه به‌عنوان سالنی برای مركز امدادرسانی در مواقع بحرانی و پناهگیری شهروندان و نیز با كاربری‌های ورزشی و آموزشی ایجاد  می شود.

وی با بیان اینکه در سطح منطقه یک بدلیل شیب دار بودن منطقه،  شهروندان با مشکل روان شدن آب های سطحی روبه رو هستند، گفت: در سال گذشته شهرداری منطقه  یک در راستای دفع آب های سطحی اقدام  به اجرای ساخت 8 مورد کانال  به طول 2641  متر  وبا  صرف اعتبار 5 میلیارد تومان کرد .

شهردار منطقه یک با اشاره به روان سازی ترافیک در خیابان نبوت، بیان کرد: با ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﺪود ﺑﻮدن ﺳﻄﺢ ﺳﻮاره روي ﻣﻮﺟﻮد در ﭼﺮﺧﻪ ﺗﺮاﻓﻴﻜﻲ خیابان نبوت (شیخ تپه) ، ﻋﻼوه ﺑـﺮ ﻧﻴـﺎز روزاﻓـﺰون ﺑـﻪ اجرای ﭘﺮوژه ﻫﺎي ﻋﻤﺮاﻧﻲ ﺑﺎ ﻫﺪف روان ﺳﺎزي ﺗﺮاﻓﻴﻚ،  ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﻲ وﺿﻊ ﻣﻮﺟﻮد و رﻓﻊ ﮔﺮه ﻫﺎي ﺗﺮاﻓﻴﻜﻲ و اﺻـﻼح ﻧﻘـﺎط ﺣﺎدﺛﻪ ﺧﻴﺰ در این تقاطع می ﺷد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم معاونت اجرائی و عمرانی شهرداری منطقه یک در سال جاری ایجاد اصلاحات هندسی و آزاد سازی معابرجدولگذاری و اسفالت معابر خاکی و دفع ابهای سطحی در معابر  است.

شهردار منطقه یک با اشاره به درآمدهای شهرداری ارومیه،  خاطر نشان کرد:  بیشترین درآمد شهرداری منطقه یک از محل پرداخت عوارض، نوسازی و پروانه ساختمانی وصول  می شود.

Print
546 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان