• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعتلای اقتصادی، عمرانی و فرهنگی شهر در گرو ایجاد زیرساخت ها است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعتلای اقتصادی، عمرانی و فرهنگی شهر در گرو ایجاد زیرساخت ها است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه :

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ حسین اشرفی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه  با اشاره به نقش و جایگاه ویژه و موثر جلب مشارکتهای مردمی و امور سرمایه گذاری بخش خصوصی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در تامین درآمدهای پایدار مدیریت شهری و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهروندان، بیان کرد: ورود شهرداری ها در حوزه های جدید سرمایه گذاری، برای بروز رسانی راهبردی خدمات متولیان اداره امور شهرها بسیار حیاتی است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مجموعه سرمایه گذاری شهرداری ارومیه انتظام بخشیدن به پروژه های  سرمایه گذاری در دست اجرا  است،  تصریح کرد: مرتفع نمودن موانع و مشکلات در جهت بهره برداری هرچه سریعتر پروژه های سرمایه گذاری  اولویت اصلی این حوزه به منظور حصول نتایج مطلوب و جلب رضایت شهروندان  است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری  شهرداری ارومیه گفت: اعتلای اقتصادی، عمرانی و فرهنگی شهر در گرو ایجاد زیرساخت های مناسب و انجام امور کارشناسی به منظور استخراج سیاست توسعه سرمایه گذاری با در نظر گرفتن چشم انداز های کوتاه مدت و بلند مدت و با همکاری تمامی ارگانهای مرتبط در خصوص جلب مشارکت بخش خصوصی است.

 وی اهمیت بخشی به اهداف از پیش تعیین شده در تامین نیازهای مدیریت شهری و درآمد های مستمر و لزوم اهتمام جدی برای به ثمر رسیدن برنامه های راهبردی، طراحی های مناسب و کارشناسانه و پیشنهاد طرح های توجیهی اقتصادی را از جمله برنامه ها و اهداف آتی  معاونت سرمایه گذاری شهرداری به منظور نیل به اهداف افق 1404 شهر ارومیه عنوان کرد.

اشرفی با تاکید اینکه اهتمام جدی برای کوتاه کردن فرآیندهای سرمایه گذاری با هماهنگی شهرداری مناطق و سایر ارگانهای مربوطه وجود دارد، اظهار کرد:  انجام مطالعات اولیه و کارشناسانه جزو لاینفک آغاز و اجرای هرگونه پروژه سرمایه گذاری مشترک است.

وی استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و اساتید برجسته دانشگاه های ارومیه در حوزه های مرتبط با اقتصاد و سرمایه گذاری، شهرسازی  را جزو سیاست های کاری مدیریت شهری در مقوله سرمایه گذاری دانست و گفت:  از تعامل بیش از بیش با سرمایه گذاران داخلی بویژه سرمایه گذاران بومی  استقبال می کنیم .

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری  شهرداری ارومیه  ابراز امیدواری کرد  با همگرایی بیشتر با سایر دستگاه های اجرایی شاهد پیشرفت های چشمگیر در اعتلای اقتصادی زیبا شهر ارومیه و تحقق اهداف پیش گفته در پیشبرد پروژه های سرمایه گذاری متناسب با برنامه ها و عملکرد های کارشناسی  خواهیم بود.

Print
706 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان