• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعزام کاروان ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با نام شهیدباکری برای اربعین حسینی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعزام کاروان ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با نام شهیدباکری برای اربعین حسینی

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی،  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی  شهرداری ارومیه  گفت:  کاروان شهید باکری اتوبوسرانی شهرداری ارومیه  متشکل از 50 دستگاه اتوبوس شهری ، یک دستگاه مینی بوس، یک دستگاه امداد اتوبوس، یک دستگاه گشت بازرسی و بیش از هشتاد نفر اعم از راننده اصلی، کمکی نیروهای خدمات فنی و نظارتی به مرزهای مرز خسروی و مهران اعزام می شوند.

وی با اعلام این خبر افزود : با دستور شهردار محترم کاروان اتوبوسهای شهری اعزامی به مرز خسروی و مهران برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع) بنام کاروان شهید باکری اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اعزام خواهند شد.

وی در ادامه اعلام کرد:  تعدادی از اتوبوسهای کاروان مذکور در مرز خسروی و تعداد دیگری در مرز مهران مستقر خواهند شد تا در قالب برنامه ریزی انجام یافته سرویس دهی ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی (ع) را در خطوط مشخص شده عهده دار باشند.

سعیدآبادی با اشاره به اینکه مدت این ماموریت 10 الی 15 روز خواهد بود از جایگزین اتوبوسهای فوق العاده در مسیر ثابت اتوبوسهای اعزامی خبر داد تا مشکلی در روند خدمات دهی به شهروندان عزیز در ایام مذکور بوجود نیاید.

وی با اشاره به آماده سازی و بازدیدهای اساسی فنی اتوبوسهای انتخابی برای این امر معنوی، گفت:  تا پایان هفته جاری تمامی اتوبوسهای مذکور در تعمیرگاه مرکزی و توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازبینی کامل و رفع اشکالات فنی قرار خواهند گرفت تا با آمادگی لازم به ماموریت فوق اعزام شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی  شهرداری  ارومیه از همکاری صمیمانه بهره برداران بخش خصوصی و عوامل فنی که با خلوص نیّت و بدون چشم داشتی داوطلبانه در این امر خداپسند و معنوی شرکت کردند نهایت تقدیر و تشکر را کرد.

Print
469 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان