• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امسال، 141 هزار و 578 تن آسفالت در معابر مختلف شهر ارومیه توزیع شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امسال، 141 هزار و 578 تن آسفالت در معابر مختلف شهر ارومیه توزیع شده است

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با اشاره به نهضت آسفالت معابر بیان کرد:  از ابتدای سال جاری عملیات آسفالت در نقاط مختلف شهر ارومیه آغاز شده است و تاکنون یک میلیون و 242 هزارو 321 متر مربع  از معابر مختلف شهر آسفالت شده است .
وی با اشاره به اجرای عملیات مختلف جهت ساماندهی آب های سطحی از ابتدای سال جاری، عنوان کرد:    تاکنون 6000 متر اجرای عملیات لوله گذاری و احداث کانال در سطح شهر با هزینه کرد 170 میلیارد ریال  صورت گرفته است .
شهردار ارومیه افزود:  همچنین عملیات احداث کانال و لوله گذاری در دست احداث به طول 5000 متر با برآورد هزینه 130 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به افتتاح پارک سلامت به مناسبت هفته بسیج،  بیان کرد:  در حال حاضر 31 هزارو 470 متر مربع پیاده روسازی، 5 هزارو 685 متر جدول گذاری، 5 هزارو 400 متر اجرای دیوار سنگی و یک هزارو 440 متر احداث مسیر دوچرخه و 23 هزارو 530 متر مربع اجرای فضای سبز در پروژه پارک سلامت صورت گرفته است .
شهردار ارومیه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 15 باب سرویس بهداشتی در سه فاز اجرایی احداث شده است، اظهار کرد: فاز یک و دو به تعداد 9 باب سرویس بهداشتی در حال اتمام است .
وی گفت:  تمام پروژه های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون در گرامیداشت هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

Print
407 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان