• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایجاد سامانه پیامکی شورای شهر ارومیه برای پیشنهادات مردمی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایجاد سامانه پیامکی شورای شهر ارومیه برای پیشنهادات مردمی

وی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی این سامانه از نقطه نظرات ارزنده، پیشنهادات سازنده شهروندان در جهت مشارکت و آبادانی شهر ارومیه بهره‌مند می‌شویم، گفت: این عمل برای نخستین بار در شهرستان ارومیه صورت گرفته که مطالب توسط مسئولان برای خدمت مطلوب انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان غربی افزود: به دلیل اینکه این تعامل دو جانبه بوده به تمام پیامک‌های دریافتی به واحد مربوطه ارجاع و پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی این سامانه پیامکی در ارومیه اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی سامانه پیامکی ایجاد تعامل تنگاتنگ بین شهروندان و شورای شهر است.

اصغرزاده گفت: رسالت مهم شهرداری و شورای شهر ارومیه بالندگی روزافزون شهروندان، اعضای شورا در امور مشترک و مساعدت در جهت بهبود ،تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان غربی گفت: از اقدامات مطلوب شورای شهر همکاری، همدلی و هم‌فکری در همه زمینه‌ها و انجام وظایف مناسب، کاهش هزینه‌‌ها و انتقال نظرات و پیشنهادات از سطوح پائین به سطح مدیریت با استفاده از سامانه پیامکی اشاره کرد.

وی افزود: تلاش برای نهادینه‌سازی خدمتگذاری به مردم، تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی سریع و بموقع به شهروندان ارومیه از دیگر اقدامات شورای شهر است.

Print
679 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان