• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایجاد معاونت امور اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری / شورای ششم در قدم اول تصمیم بر ارایه خدمات و توزیع عادلانه امکانات را گرفته است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایجاد معاونت امور اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری / شورای ششم در قدم اول تصمیم بر ارایه خدمات و توزیع عادلانه امکانات را گرفته است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  صادق توکلی مهر در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد: شورای ششم در قدم اول تصمیم بر ارایه خدمات عادلانه و توزیع امکانات در نقاط مختلف شهر را گرفته است.
وی عنوان کرد:  متاسفانه شرایط شهر طوری شده که برخی افراد بدخواه  به دنبال سواستفاده از موضوعات مختلف هستند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  بیان کرد:  آرامستان واقع در اسلام آباد جزء زمین های ملی بوده و منازلی هم در جوار این آرامستان ساخته شده است.
 به گفته وی محله کشتارگاه و اسلام آباد از مناطق قدیمی شهر  هستند اما این محلات از امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار نیستند و همچنین در منطقه کشتارگاه تا به امروز هیچ فرهنگسرای احداث نشده اما اخیرا جانمایی ساخت فرهنگسرا در این محله انجام شده  که خواستاریم  سریعا دستور ساخت این مجموعه در اولویت  شهرداری ارومیه قرار گیرد .
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  حداقل انتظار اهل سنت ارومیه، ایجاد معاونت امور اهل سنت در سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه است.
وی بیان کرد:  در باغ رضوان که زمین های ملی است و از آنجا خاک برداری شده و روی ساختمان‌های همجوار آنجا ریخته شده و سبب بدبینی شده است.
توکلی مهر اظهار کرد:  قبرستان اسلام آباد نیاز به فنس کشی، ایجاد روشنایی، دوربین مداربسته و  آسفالت مسیر رفت و برگشت است.
 وی گفت: گاها برای انجام کارهای بسیار کوچک در مناطق شهری تعلل می کنند مثلا" تعویض تیرهای چوبی برق در طرزیلو یا برداشتن یک تیر برق در وسط دوربرگردان اسلام آباد چقدر هزینه در بردارد؟ 
توکلی مهر اظهار کرد:  چرا به بهانه نبود زمین در  محله اسلام آباد شاهد فعالیت  مدرسه سه شیفته  باشیم؟
وی گفت: چرا نباید فضای سبز داشته باشیم؟
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  بیان کرد:  چرا باید فاضلاب الواج بخاطر تملک یک قطعه زمین متوقف شود؟
وی عنوان کرد:  عدم تکمیل فاضلاب اسلام آباد و بوجود آمدن باتلاق در اطراف خیابان گل سرخ منجر به نارضایتی شهروندان شده است.

Print
280 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان