• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایمنی ساختمان ها با هدف پیشگیری از وقوع حوادث بررسی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایمنی ساختمان ها با هدف پیشگیری از وقوع حوادث بررسی می شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهراری ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی بیان کرد:  آتش نشانی شهرداری ارومیه در حوزه پیشگیری از وقوع حوادث در ساختمان ها با سازمان نظام مهندسی همکاری دارد و نقشه های اولیه که برای ساختمان ها ترسیم می شود در سازمان آتش نشانی از بعد ایمنی بررسی و در صورت رعایت اصول ایمنی نسبت به تایید آن اقدام می شود.
وی با بیان اینکه ساختمان های بالای  15 متر  نیاز به تاییدیه سازمان آتش نشانی دارند ، اظهار کرد:  بعد از بازبینی و صدور احکام لازم ، ساختمان ها  از نظر رعایت ایمنی های لازم تجهیز می شود.
شاد قوشچی در ادامه با بیان اینکه آموزش های پیشگیرانه از بروز حوادث با هدف آگاه سازی بصورت پیوسته صورت می گیرد، عنوان کرد:  مهم ترین  استراتژی  سازمان اموزش شهروندان است .
وی افزود: یکی از ھدف ھا و به عبارتی اصلی ترین و مھم ترین ھدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شھرداری گسترش آموزش و فرھنگ ایمنی و افزایش میزان آگاھی و ارتقاء سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاش ھا نیز براین مبنا انجام می گیرد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اطفای حریق وآاشنایی با سیستم های ایمنی ساختمان از جمله آموزش های لازم پیشگیرانه عنوان کرد و گفت:  آموزش های پیشگیرانه با هدف آگاه سازی جامعه بصورت پیوسته صورت می گیرد .

Print
315 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان