• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازدید شهردار ارومیه از موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازدید شهردار ارومیه از موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و شهردار ارومیه ضمن بازدید از ساختمان آموزش موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی، با مسئولین این موسسه دیدار و در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

در این دیدار، محمد حضرت پور با اشاره به فعالیت های مناسب موسسه دارالحافظین در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، اظهار کرد: چنین تلاش هایی نشانگر عمق فعالیت های جوانان استان در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی بوده و باید قدردان این موارد باشیم.

شهردار ارومیه ابراز  کرد: فعالسازی فرهنگسراهای محلات در ارومیه و نیز مشارکت در برنامه های دینی و فرهنگی در طول سال شاخص ترین فعالیت های این مجموعه بوده که یقینا بهترین اقدامات شهرداری در سال جاری است.

در این دیدار، همچنین محسن رضایی مدیرعامل موسسه دارالحافظین در سخنانی بیان کرد: موسسه دارالحافظین در طول 14 سال فعالیت خود توانسته نمود بارزی در میان مسئولین و جامعه قرآنی داشته باشد که برگزاری موفقیت آمیز جشنواره زیر سایه خورشید بارزترین این موارد است.

قدردانی از حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای همکاری به منظور برگزاری مطلوب جشنواره زیر سایه خورشید سال 94 پایان بخش این دیدار و حضور در موسسه بود که توسط مدیرعامل و مسئولین موسسه انجام شد.



Print
747 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان