• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه: 13 آبان نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه: 13 آبان نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه بدین شرح است:

سیزدهم آبان، یادآور سه روز طلایی و ماندگار در تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، روزی که به گواه مورخین شکوفه های انقلاب در آن با تبعید معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون جوانه زدند و این گل های دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران پای درخت انقلاب با کشتار مزدوران رژیم پهلوی پرپر شدند و سرانجام به تعبیر امام، انقلاب دوم ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی به دست  همین دانشجویان در تاریخ جاودانه شد.

بی گمان دانش آموزان آگاه ما نقش اساسی، روشنگرانه و فراموش ناشدنی در وقوع و پایداری انقلاب اسلامی دارند و این نسل پاک و پرشور انقلابی بود که در گسترش و درک هویت انقلاب اسلامی الگویی ماندگار و ملموس برای هم نسلان و آیندگان خود شدند.

سیزدهم آبان، بهترین فرصت است تا پیام بیداری و استکبار ستیزی اتقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم و نشان دهیم که آزادی خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران اسلامی ریشه در نهضت حسینی دارد و همواره  ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزدهم ابان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم بويژه دانش آموزان دعوت می نمایم تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی 13 آبان، بار دیگر استکبار ستیزی خود را در  سایه و پیروی از ولایت فقیه نشان داده و با آرمان های امام راحل (ه) و شهدا تجدید میثاق کنیم.

Print
800 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان